Har du adgang til medier med et større antal brugere (100.000+), eller andre muligheder for markedsføring, så kunne medejerskab i konkurrent til Den Blå Avis (EBAY) og Guloggratis måske være interessant for dig.
DitBrugtMarked www.dbm.dk har eksisteret i godt 2 år og har gennem et konstant stigende besøgstal bevist sin eksistensberettigelse og bæredygtighed. Der foreligger detaljerede planer for den fortsatte ekspansion, med henblik på at tage yderligere markedsandele.
Der er planlagt flere nye og spændende features, som vil gøre konceptet endnu mere attraktivt for brugerne, og øge indtjeningspotentialet yderligere.
Har du de rette forudsætninger for at tilføre vækst, vil det være betaling nok i sig selv for en andel i DitBrugtMarked.
Send en email med dine tanker og idéer til: kr@dbm.dk
PS: Indlæg i dette forum besvares IKKE, men du er velkommen til at sende en email til kr@dbm.dk for yderligere info.
Det er da at tage røven på annoncørerne at placere 5 links i bunden af din side, hvor der bare står "Klik her" i linket. Du bliver afregnet med et par kroner pr. klik fra Adservice, men hvor stor er chancen lige for at den der klikker har interesse i produktet, når vedkommende ikke ved hvad der gemmer sig bag linket, men har klikket af ren og skær nysgerrighed.
Det er på grund af sådan en gang dårlig annonce moral at der ikke er ret mange der køber klik afregnet annoncering hos de danske annonce netværk. Reelt har sådan et klik jo ingen værdi for annoncøren.
Det er da at tage røven på annoncørerne at placere 5 links i bunden af din side, hvor der bare står "Klik her" i linket. Du bliver afregnet med et par kroner pr. klik fra Adservice, men hvor stor er chancen lige for at den der klikker har interesse i produktet, når vedkommende ikke ved hvad der gemmer sig bag linket, men har klikket af ren og skær nysgerrighed.
Det er på grund af sådan en gang dårlig annonce moral at der ikke er ret mange der køber klik afregnet annoncering hos de danske annonce netværk. Reelt har sådan et klik jo ingen værdi for annoncøren.
//Nicolaj
Hvad har det med hans indlæg at gøre? Dit domæne lover også "gratis taletid"
Problemet er hans "klik her" anker tekster, er i strid med adservice betingelser. Det væsenlige i den forbindelse, er at siden så umildbart står til at blive smidt ud (mit gæt på hvordan det bliver takseret), og dermed få fjernet en del af sit (uetiske) indtjeningsgrundlag.
//Nicolaj
Hvad har det med hans indlæg at gøre? Dit domæne lover også "gratis taletid"
Det er den side han linker til. Han sammenligner selv siden med DBA, men DBA ville da aldrig synke så dybt. Det er useriøs markedsførring og kan kun lade sig gøre fordi annoncørerne ikke ved at de er placeret i sådan et link, da annonceringen højst sandsynligt er bestilt igennem et mediebureau.
Med hensyn til gratis taletid, så kan du faktisk godt få gratis taletid via mit domæne.
Problemet er hans "klik her" anker tekster, er i strid med adservice betingelser. Det væsenlige i den forbindelse, er at siden så umildbart står til at blive smidt ud (mit gæt på hvordan det bliver takseret), og dermed få fjernet en del af sit (uetiske) indtjeningsgrundlag.
Med venlig hilsen Casper Schneider
Jeg kan stadig ikke se hvilken relevans det har for dette indlæg. Hvad han ønsker at gøre, er en sag mellem ham selv, hans partnere og de kunder han sender trafik.
Det er den side han linker til. Han sammenligner selv siden med DBA, men DBA ville da aldrig synke så dybt. Det er useriøs markedsførring og kan kun lade sig gøre fordi annoncørerne ikke ved at de er placeret i sådan et link, da annonceringen højst sandsynligt er bestilt igennem et mediebureau.
Med hensyn til gratis taletid, så kan du faktisk godt få gratis taletid via mit domæne.
Nej, du har ikke gratis taletid. Det du har er en købsbetinget minutbonus og der er forskel.
Og hvad han gør med sin side, har stadig ikke relevans til dette indlæg.
Du ved ikke hvilken aftale han har med den trafik. Det kan være der er oprettet en kampange til Blind-links til en lavere pris. Derfor
Hvis siden risikere at miste sit indtjeningsgrundlag, eller det er kunstigt pustet op, så er jeg enig med Nicolaj i det fortjener et indlæg her. Så kan eventuelle partnere bedre tage stilling til, om de vil indlede et samarbejde - eller hvad det nu går ud på.
Og den anden ting. Det vil fuldstændig ødelægge det markede der er for os, som arbejder og tjener penge på online annonceringer / leads / klik kampagner. De betingelser som der bliver sat op for den her type kampagner, bør man bare overholde. Det er i sidste ende i alles interesse. Hvem vil betale 2kr en bruger der er kommet ind med anker teksten "klik her?
Nej, du har ikke gratis taletid. Det du har er en købsbetinget minutbonus og der er forskel.
Og hvad han gør med sin side, har stadig ikke relevans til dette indlæg.
Du ved ikke hvilken aftale han har med den trafik. Det kan være der er oprettet en kampange til Blind-links til en lavere pris. Derfor
1. M1 Gratis50 er 100% gratis taletid.
2. Det har da stor relevans, da det siger en hel del om seriøsiteten af hans side
3. Jeg ved udemærket hvad han har af aftaler, for alle links er hentet via Adservice