|
Hej allesammen Efter en gennemgang af mit lager har jeg fundet ca.12 paller med Foto Albums med følgende musikgrupper: BoyZone ca. 2.900 albums Backstreetboys ca. 10.000 albums Spicegirls ca. 1.700 albums Hver af albummene kan (så vidt jeg husker) indeholde 120 billeder. Jeg mener også der evt. følger nogle fotos med hvert album. Hvis nogle kunne have interesse i at lege med dette parti skal i endelig sige til - De er billige!!! Derudover har jeg nogle Spicegirls plakater samt noget med Take That. Billeder kan tilsendes pr. mail. Kontakt mig venlist her eller på peter@astrup.in Priser og leveringsform snakker vi om derover.
|
Hejsa
En lille update.
Backstreetboys album - er solgt
Boyzone er aktuelle lige nu, i det omfang at et af medlemmerne tragisk nok er død. Så der er ca. 2900 stk album med tilhørende 8 fotos til hvert album, der ligger og venter - 1,50 kr stk.
Spicegirls er stadig et meget kendt navn, der er ca. 1700 stk albums med tilhørende 8 fotos til hvert album. 1kr stk.
Udover Albums har jeg 1500 Spicegirls Plakater, 0,50 kr pr stk.
Til sidst har jeg aktuelle Take That samlekort, gruppen er gået sammen igen, og der vil nu være basis for at afsætte de 18000 enheder der er af dem. 0,50kr pr stk.
Kom frisk - Store Rabatter gives ved køb af hele partiet
Bliv gratis medlem