Hej Jeg er igang med at udvikle et forretningskoncept, hvor jeg ønsker at tage Second Life-tanken videre, men vil i stedet satse på åbenhed, mobillitet, integration til andre GRIDs og mulighed for teleportering mellem øer (sims). Problemet med Second Life idag er at det er utroligt dyrt at få hostet en ø, op til $ 1.500/måned og man skal downloade en applikation, før man kan logge på. Det gør at det ikke er muligt at tilgå sin egen avatar fra andre computere. Så vidt jeg ved er GRID computing stadig i de tidlige udviklingsfaser og integration af sims til uafhængige GRIDs via fx OSGRID kræver gode xml-kompetencer. Jeg har indset at jeg er nødt til at få udarbejdet et systemlandkort over løsningen, og har brug for en udvikler i den forbindelse. Jeg har ikke råd til at betale dig, men foreløbig kunne det bare være lidt løs sparring om projektet, og hvis vi har god kemi, vil jeg gerne indgå i partnerskab om at udvikle og sælge et åbent alternativ til Second Life. Kommentarer er naturligvis også velkomne! Venlige hilsner Lasse |
Udvikler søges til partnerskab
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)