Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Nu har jeg samlet mig mod nok til at spørge om feedback på vores webshop. Håber I vil ta jer tid til at hjælpe mig.

Kommentér gerne omkring design og brugervenlighed, men bestemt også gerne vedr. SEO

http://www.aaplus.dk

Med venlig hilsen
Anja Beck Nielsen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:41

Hej Anja

Der er een eneste ting, jeg savner - på din hjemmeside, såvel som alle andre, der sælger LED:

Sikkerhed for, at når jeg køber dit lys, at lamperne så kan skiftes direkte ud med mine eksisterende halogener.

Til dette kræves 100% overbevisende dokumentation mht. lysstyrke og farveindhold.

Dette er i min verden det vigtigste punkt af alle - vigtigere end prisen!

Venlig hilsen,

Christian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:08

Let overskueligt webshop funktioner virker ,kan slettet vare og vælge en anden osv.

Seo sørg for lidt links til siden , med forskellige beskrivelser

Mangler en kontaktformularen på kontakt siden ,ser mere professionelt ud

Til lykke med den overskuelige webshopSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:29

Tak for jeres fine respons :) Det ville være fint, hvis der kom lidt mere kritik - vil jo gerne fortsætte med at forbedre siden Smile

Christian: Jeg er gået lidt i tænkeboks om, hvordan jeg kan lave en overbevisende dokumentation mht. lysstyrke og farvegengivelse (lumen og RA). Vi har forsøgt at ta billeder, men det blev for amatøragtigt. Overvejer kraftigt at få en fotograf til at lave nogle billeder, hvor man kan se en halogens lys ved siden af en af vore LED spots. Ville det have nogen effekt på dig?

Eller kan jeg tydeliggøre, at vi har gratis fragt og fuld returret - så det kun vil koste dig en maxikuvert m. fragt (tror det er 24 kr det koster), at afprøve og sende retur, hvis du ikke tilfreds? Eller har du et forslag til, hvordan du selv kunne overbevises? Er lydhør overfor alle ideer, da jeg mener du har fat i det helt rigtige - og nok ikke er den eneste, der skal overbevises på dette punkt.

Mikael: Jeg vil tænke over det med kontaktformular - det kan vel ikke være så svært at lave - links øger jeg stille og roligt, et par stykker om dagen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)