Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pludselig masser af trafik fra motorcykelgalleri.dk?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle og mange tak for alle jeres svar.

Jeg prøvede igen i dag at google "butiksnavn site:bilgalleri.dk" (hvor jeg også fik en masse besøg fra) og nu havde Google fået indekseret den pågældende forumtråd. Så Google blev endnu engang løsningen på et problem :)

T Nielsen: Jeg ved ikke helt hvordan dit indlæg skal tolkes, men det var altså ikke den forumtråd om Red Alert der var tale om :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 18:50

WooX:

Hej Jacob

Du kan med fordel prøve at supplere dine statistikker op med vores besøgstæller- og statistikværktøj på www.livecounter.dk, hvor vi ikke ændre i de refererende adresser. Se et eksempel på statistikken på http://www.livecounter.dk/viewstats/1/

Okay, det vil jeg da lige prøve at kigge på.

Fra Vojens
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:12

Det skulle have været forstået sådan at ud af de 411 beøsg som der var i den tråd, var det da rimelig godt at de 141 hoppede videre til din side...

Fra Vojens
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:14

Bare glem mine indlæg, havde ikke lige gennemskuet at dit subdomæne på wep.dk ikke havde noget med selve wep.dk at gøre...

my bad :)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 20:19

T Nielsen:

Bare glem mine indlæg, havde ikke lige gennemskuet at dit subdomæne på wep.dk ikke havde noget med selve wep.dk at gøre...

my bad :)

Helt i orden, men det er faktisk slet ikke index.wep.dk, men et helt tredje domæne. Så det er heller ikke nemt :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)