Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når banken tager varelager og inventar

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Cool og Kær - ckshop.dk Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften lyder, hvad sker der konkret når banken overtager varelager, inventar og forlanger at nøglen bliver dreje?

Hvis man er interesseret i at købe en butik der er blevet overtaget af banken, er det så den pågældende bank man henvender sig til eller............?

Håber der er nogle kloge aminoer der kan hjælpe Wink

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Maiken HH:

Som overskriften lyder, hvad sker der konkret når banken overtager varelager, inventar og forlanger at nøglen bliver dreje?

Banken får sikkerhed eller overtager de nævnte ting, som sikkerhed for deres lån...

Maiken HH:

Hvis man er interesseret i at købe en butik der er blevet overtaget af banken, er det så den pågældende bank man henvender sig til eller............?

Det er svært at sige. Er den gået konkurs eller drives den fortsat? Men det skader vel intet at kontakte banken, da de vel er interesseret i at sælge det, hvis de ejer det...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Iøvrigt hvordan ved du at banken har overtaget det?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Cool og Kær - ckshop.dk Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved banken har overtaget alt da den pågældende ejer har været i medierne med sagen og butikken er nu lukket

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Maiken HH:

Jeg ved banken har overtaget alt da den pågældende ejer har været i medierne med sagen og butikken er nu lukket

Så kontakter du bare banken, som evt sender dig videre til deres advokater, som varetager det... Det er i hvertfald den letteste måde at komme videre på ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Man burde kunne finde info om kurator etc. på statstidende.dk

Man kan ikke være sikker på, at det er banken der overtager alt ved en konkurs. Det er kun hvis de har pant i det hele. Ellers fordeles resterne ud til forskellige kreditorer, efter bestemte retningslinier.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Man burde kunne finde info om kurator etc. på statstidende.dk

Man kan ikke være sikker på, at det er banken der overtager alt ved en konkurs. Det er kun hvis de har pant i det hele. Ellers fordeles resterne ud til forskellige kreditorer, efter bestemte retningslinier.

Helt enig, men lyder det ik som om, at banken har taget butikker mm som pant for deres tilgodehavende. Dvs ingen konkurs, den er bare lukket da kassen var tom eller da banken lukkede kassen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Cool og Kær - ckshop.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Allan.:

Man burde kunne finde info om kurator etc. på statstidende.dk

Man kan ikke være sikker på, at det er banken der overtager alt ved en konkurs. Det er kun hvis de har pant i det hele. Ellers fordeles resterne ud til forskellige kreditorer, efter bestemte retningslinier.

 

Helt enig, men lyder det ik som om, at banken har taget butikker mm som pant for deres tilgodehavende. Dvs ingen konkurs, den er bare lukket da kassen var tom eller da banken lukkede kassen...

 

Der står flg.:

Banken har nemlig besluttet, at ejer ikke længere er kreditværdig og derfor skal lukke sin forretning.

Banken har nu taget varelager og inventar i pant, og ejeren har måttet aflevere nøglen til forretningen til banken.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Maiken HH:

Der står flg.:

Banken har nemlig besluttet, at ejer ikke længere er kreditværdig og derfor skal lukke sin forretning.

Banken har nu taget varelager og inventar i pant, og ejeren har måttet aflevere nøglen til forretningen til banken.

Det var os sådan jeg forstod din tekst.

Så tag du fat i banken, de er meget interesseret i at få det afsat... Og du kan helt sikkert forhandle prisen de smider op, så sig ik ja for et godt ord...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)