Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gadgets

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en 15 årige som kunne tænke mig at starte en lille webshop med gadgets og andre fest ting.

men spørgsmålet er, hvor finder jeg nogle proudukter som jeg kan sælge, jeg ønsker ikke at købe mange af en slags, det må meget gerne være meget billig.nem betaling og fragt metode.

du kan sikkert selv huske er at som 15 årgie har man ikke mange penge ;)

har set på:

wholesale.alibaba.com

dhgate.com

samt nogle andre sider

tak på forhånd: Carsten

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:39

Der sidder seriøse leverandørere på begge alle de sider, men der sidder også rigtig mange fuskere.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48

www.dealextreme.com har jeg gode erfaringer med. Held og lykke, men husk at en seriøs webshop hurtigt kan løbe op i minimum 10-15000 om året - bare i drift.

MvH

Simon T

Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 19:57

Har handlet på dealextreme før men det er som privat alså købte 2 ting.

Må man godt købe fra sådan en side og sælge vidre,

eller har de en side med vidre salg??

ved ikke alt for meget om dette med vidre salg. :)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 20:15

Hej Carsten,

Velkommen på Amino.

Det lyder frisk, at du har gåpåmod og gerne vil åbne den egen gadget shop - men uden pengene, dine forældres opbakning, og en fandens god sans for forretning, så er det op af bakke.

Jeg vil forslå dig at prøve at trade nogle varer på DBA, trendsales mv. for at få en føling med hvordan det er at sælge/købe.

Der er ligeledes også flere ting du skal tænke på udover selve salget. Hvis du sælger som virksomhed, så kræver det at du kan yde 2 års reklamationsret på alle dine solgte varer - og så nytter det sku ikke hvis pengene er brugt på snoller og sodavand ;O)

Ved siden af kommer bogføring, indberetning mv.

Min intention er på ingen måde at være lyseslukker, jeg ønsker bare at du tænker ideen ordenligt igennem inden du kaster dig i armene på de 47 røvere på alibaba.com.

Mvh Henrik

Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 21:07

Ok, jeg ved ledt/noget om salg og bogføring, indberetning, moms, o,s,v.

Alt det med papirarbejde er ikke den store problem, ( begge mine forældre er selv selvstændig og har en 2 andsatte, og de er parate til at hjælpe, skal bare selv finde levandør til de ting jeg vil sælge, :P )

MEN, må jeg godt købe fra dealextreme (eller andre webshops) og sælge det vidre med en intjeng fe.x på 10-20%?? :)

Tak for hjælpen

- Carsten

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 15:36

Hej Carsten, du kan evt. kontakte mig på tlf. 31 24 44 44, så skal jeg hjælpe dig igang.

Jimmy

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 18:52

Alibaba ville jeg nok også passe lidt på med. Der har foregået en hel del svindel der. Jeg ville nok tage fat i Jimmy som har postet lige herover. Han har sagerne :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)