Linkkatalog.dk - Tilmeld dit website for mere seo-juice
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Så smider vi lige en lille link katalog service i luften.
Tilmeld endelig jeres websites - og gerne med billed af jeres site eller firma logo så det også bliver lidt pænt for mennesker der besøger os :)
http://linkkatalog.dk/
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
16-10-2009 kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
hvordan tilmelder man sig på dette site ?
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Tilmeldt 27. Apr 07
sponsorplay
Fra
MobilTjek
Skrevet
16-10-2009 kl. 12:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Var det ikke en ide at lave det sådan, at hvis man ikke lige havde et billede, så laver Jeres system selv et screenshot af det tilmeldte link og eventuelt opdaterer det engang imellem
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Tror du skal overveje det med registrering kraftigt... Er det nødvendigt?
Svar
Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Morten Kaltoft
Skrevet
17-10-2009 kl. 12:42
Svar
Hvorfor i al verden skal man registrere sig først? Kan godt se at det gør at man ikke spammer, eller bedømmer alle dårligt, men.....
Ellers ret fedt at kunne have logo, og kan se at der også er integration med Google Maps :)
/ Morten
Svar
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Det med registreringen er fordi folk selv kan opdatere egne links efterfølgende.
Så hvis man skifter logo, adresse eller andre relevante informationer har man mulighed for at gå ind og opdatere det efterfølgende.
Og så skal det ingen hemmelighed være at det begrænser mængden af spam kolosalt :)
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Hej Ronnikc,
Registreringen gør, tror jeg, at mange inklusiv mig selv ikke vil benytte dig linkkatalog .
Med venlig hilsen Casper Schneider
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Registreringen gør, tror jeg, at mange inklusiv mig selv ikke vil benytte dig linkkatalog.
ENIG eller giver det anden prioritet...
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Så hvis man skifter
logo , adresse eller andre relevante informationer har man mulighed for at gå ind og opdatere det efterfølgende.
Smart nok, har man tit kunne bruge.
At man skal registere sig for at få et par gratis links , har da ikke den store betydning. Takker...
Svar