Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar 50% på stresscoaching af dine medarbejdere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er certificeret Kaoscoach og stresscoach og har en virksomhed, der hedder Guldborg Coaching, hvor jeg bl.a. tilbyder stresscoaching til private og virksomheder. Da jeg er nystartet og har brug for referencer, tilbyder jeg i øjeblikket:

Stresscoaching af to af dine medarbejdere for ens pris. Du sparer 5.950,- kr.

Stresscoaching er et forløb, der indeholder:
Konkret rådgivning til, hvordan din medarbejder kommer af med stress allerede efter første session, stop af yderligere skabelse af stress samt rådgivning til forebyggelse, så din medarbejder ikke får stress igen. Forløbet er på ca. 7 sessioner.

Resultatet er:
At du undgår en langvarig sygemelding af din medarbejder.
Eller får afkortet den sygemelding, som medarbejderen allerede har.
At din medarbejder får nogle redskaber, så han/hun kan håndtere stressede situationer anderledes fremover og derved blive i jobbet.

Kontakt mig på tlf. 23 98 29 78 for at høre, hvordan jeg kan hjælpe din virksomhed og dine medarbejdere. Du kan også se mere på www.guldborgcoaching.dk.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:50

Hej Susanne ;o)

Jeg fik lige en tanke da jeg læste dit indlæg og så gik ind på din side....

Hvad med at finde et firma der laver wensites inkl. design, tekstforfatter m.m......og så lave en byttehandel, så du kan få en lækker hjemmeside? Med al respekt, så blev jeg nærmest helt trist af at besøge din side.................damn, den trækker energi. Den skulle da gerne have modsat effekt.

Nå men det var blot en tanke........at du måske kunne lave en byttehandel, så kan du bruge det som du vil.

Ellers held og lykke med projektet...

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Lyngby
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:20
Hej Jack Tak for din feedback, men jeg har skam haft en dygtig hjemmesidedesigner ind over, og teksten er skrevet med hjertet. Jeg tror responsen afhænger meget af den person, der læser teksten, og smag og behag er jo forskellig. Mange hilsener Susanne
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:27

;o)

Helt fint.....feedback kan man bruge eller glemme, så det står dig helt frit for.....

Håber at du får dig nogle kunder herinde.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)