Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg kvalitetslinks til min side?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Beck Jensen:

Vores algoritme har også en del faktorer som gør det næsten umueligt at opdate netværket ude fra. Jeg kan ikke rigtig gå i detaljer om dette, da det jo ville gøre det nemmere for Google at opdage.

Det vi gør er ikke mere imod Googles kvalitets retningslinier end manuel link bytte (hvis dette gøres for at komme højere op i resultatet) - det er bare langt mere effektivt.

Som med så meget andet er der ingen "free lunch" når det gælder SEO. Det er bare hårdt arbejde - også når det gælder linkbuilding. Så det er selvfølgelig op til den enkelte om man vil tilknyttes et foretagende, der "ikke vil opdages af Google" eller som "ikke er mere imod Google kvalitetsretningslinier end..." Det taler jo næsten for sig selv.

Google vil servere relevant indhold for sine brugere, ikke syntetisk opnåede resultater. Det holder ikke i længden. 

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:51

tak for jeres råd. Jeg er også mere selv til en mere langsigtet taktik. Offline som online.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 11:16

Hej Tobias,

Skriv evt. en artikel om hvad der gør en powerpoint-præsentation en god powerpoint-præsentation og lig den op på fag-artikler.dk. Så får du en hel emne-relevant side som peger på din hjemmeside. Men husk at holde den sober og ikke salgsagtig. Du kan til gengæld beskrive din hjemmeside i forfatter-biografien som kommer til at stå i bunden af artiklen.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)