Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den skæve ide til Facebook - kan det lykkedes?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Aleksander Soender:

Det hjælper ikke at være fan - tror du skal åbne din personlige profil 100% og linke billederne der til din page..

Vh Aleksander

Det skulle gerne fungerer nu.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:34

Daniel Zambelli:

Well, prøvede at tagge mig selv, men kan ikke finde en knap til det, er det muligt at tagge sig selv på de billeder ?

Muligheden er der nu, er jeg ret sikker på - det hedder dog "Marker personer på billedet" på dansk.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:34

Mattias Skovhøj:

Jeg er ihvertfald både fan og ven med dig, Kristian - og kan stadig ikke tagge mig selv. Sad

Tror det er muligt nu. Gider du at prøve igen?

Tak.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:38

Kristian Sørensen - cygnet:

Mattias Skovhøj:

Jeg er ihvertfald både fan og ven med dig, Kristian - og kan stadig ikke tagge mig selv. Sad

Tror det er muligt nu. Gider du at prøve igen?

Tak.

Nu virker det! Hvad var løsningen?

Super fed ide, i øvrigt.
http://www.facebook.com/photo.php?pid=2854269&id=85302981380

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:04
I found this in another thread

1. Edit Page
2. Scroll down to applications and find the one that says Photos. Click the pencil on the right so that Admin. Options come up.
3. Click Edit Photos
4. Click Edit Settings
5. THEN it will give you the option of allowing others to tag your photos. They sure don't want to make this easy for anyone. I have a fan page for the high school track team that I coach, but I am not friends with any of my students so I want them to be able to go on and tag each other in the photos that I take. Hope this helps!

Worked on my fan page.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:59

Det virker nu men man er nødt til at være "fan" af siden først.

Ville det ikke være en idé at oprette en account på Flickr og linke til et slideshow af alle produkterne på Facebook (måske samtidig med konkurrencen)? Udtrykket er lidt mere behageligt dér end Facebook's små komprimerede billeder, hvor man skal sidde med fingeren på musen eller piletasterne for at køre frem. Ved godt det ikke spiller sammen med konkurrencen men mere ift eksponeringen.

Vh Aleksander

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:02

Aleksander Soender:

Det virker nu men man er nødt til at være "fan" af siden først.

Ville det ikke være en idé at oprette en account på Flickr og linke til et slideshow af alle produkterne på Facebook (måske samtidig med konkurrencen)? Udtrykket er lidt mere behageligt dér end Facebook's små komprimerede billeder, hvor man skal sidde med fingeren på musen eller piletasterne for at køre frem. Ved godt det ikke spiller sammen med konkurrencen men mere ift eksponeringen.

Vh Aleksander

Super, men vi vil jo også meget gerne have fans!

Jeg får kigger lige på flicker og ser om vi også let kan smide billeder op der - det var dog lidt i arbejde med Facebook med priser og links på alle produkter.

Tak for hjælpen.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:49

super ide, nu har jeg ihvertfald tagget mig selv :-)

Fra Køge
Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:00

Hej Kristian.

Ideen er rigtig god, vi bruger den samme metode når vi afholder nattelivs-arrangementer, så får de gratis entré. Man kommer somsagt mere ud til folket når man tagger sig på billeder af "flyer, billede" eller lign. Så syntes det er en super idé!

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 12:07

Det er en super ide. Jeg brugte selv samme koncept for at markedsføre et af mine sites. Jeg brugte sjove billeder, og fik folk til at tagge deres venner på billedet. Nedenunder billedet brugte jeg en reklame tekst. I løbet af 2 uger var der rigtig rigtig mange tags på billederne.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)