Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website: hugmun.org

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har lavet et nyt website: http://www.hugmun.org

Det er som sådan ikke et iværksætter site, men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening alligevel :-)

Det er et site som viser videoer, som er lagt ud som podcast forskellige steder på nettet.

Siden skulle helst være nogenlunde selvforklarende :-)

Og er der nogen der ved om det er lovligt at vise indhold fra andre sites på den måde?

Det var alt herfra. På forhånd tak for hjælpen.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 01:06

Det er komplet umuligt at læse beskrivelsesteksten - den er simpelthen alt for lille.

Derudover kunne billederne godt være større - siden virker meget tom på min skærm (24" med 1920x1200 opløsning)

Og nej - jeg er ikke synshandikappet ;)

Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:55

Hmmm. måske skulle jeg ikke have lavet det hele på min bærbare computer. Ihvertfald ikke uden at teste med en større opløsning.

Tak for dit feedback.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:09

Ved ikke hvorfor skriftstørrelse bliver så småt, med du må nok lave noget om, måske er det denne kode der laver det småt , teksten er nærmest ulæselige med så en lille skrift størrelse ?

<i style="font-size: x-small">

Hvilken CMS system bruger , kan du lave overskrift h1 - h2 og alm. Skrift størrelse h3 ?

Synes du skal lave en kontakt side er bedste der kan du også skrive 20 - 30 ord med formålet med siden du har , det ser mere professionelt ud med kontaktformular end bare en e-mail

Synes bestemt du skal i det mindste bruge noget andet end en Hotmail, brug dit domain eget domain det ser meget mere professionelt ud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)