Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God dekoratør søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg skal jo udstille på Rødovre messen i november måned, og ønsker at få kontakt til en dygtig dekoratør som vil lave nogle skilte for mig.

 

Er der nogen, der kender en som laver et godt håndværk, og til en fornuftig pris??

 

Skal helst være i Stor kbh - eller max 50 km. herfra..

 

Skal have lavet på hvidt pap en 2-3 skilte cirka en 1x1 mtr. + en del prisskilte (små).

 

På forhånd tak.

 

M.v.h.

 

www.sw-handel.dk - med vindblæste efterårspriser..

  

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
  Du er da ihvertfald velkommen til at kontakte mig i MediaMouse.

Vi ligger i Allerød - midt imellem Helsingør og København. Så din placering i Taastrup vil ikke være noget problem.

I MediaMouse kan vi både lave den "bløde" kreative-del så som design og layout, men vi har også produktionsdelen in-house. Vi laver en hel del produktioner til detailhandlen, så det med at lave x-antal store skilt og en masse små prisskilte/udsalgsskilte m.m. er ihvertfald ikke noget vi ikke har prøvet før .

Du kan fange mig enten via email på jesper snabelA mediamouse.dk  eller på mit direkte nummer 22 72 66 72.

Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stones...

 

Vil bare lige høre om det er håndskrevne eller trykte skilte du skal bruge?

 

Mvh.

 

Stella

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stella

Tak for dit svar, men som du kan se er mit indlæg af ældre dato.Rødovre Messen blev aflyst, da der var fare for at taget skulle styrte sammen..

Derfor er det ikke noget jeg pt. skal bruge

God weekend.

M.v.h.

 

Stones


Dit e-byggemarked

 

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi ligger i Allerød - midt imellem Helsingør og København. Så din placering i Taastrup vil ikke være noget problem.



Heh - så slår jeg dig med nogle kilometer, Jesper :-P

Du er også velkommen til at kontakte mig. Har skiltefirma i Gentofte. Ligesom Jesper, så er det heller ikke en opgave, som jeg laver hver dag (små prisskilte), men det burde være et område, som ligger indenfor vores kompetencer. Vil dog gerne vide lidt mere om opgaven først.


Vh
Peter

EDIT: Doh! Skal lære at læse datoer, før jeg poster...

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)