Synes det kunne være en glimrende idé hvis amino stod for et ugentligt træf i et fast kontorlokale hvor aminoer kunne mødes personligt og drøfte hinandens idéer. Det kunne evt arrangeres således, at amino sørgede for et fast lokale (evt. leje et kontor lokale), en gang om ugen eks. hver torsdag i tidsrummet 18 - 22. Personligt sætter jeg meget pris på at møde folk IRL, hvilket gør det nemmere at gå i dybten med diverse emner, og på den måde hjælpe hinanden med diverse spørgsmål og rådgivning. Hvordan det skal finansieres er op til den kære hr. Thorborg men kunne eksempelvis være et gratis tilbud for amino plus evt. kombineret med bruger betaling i en overkommelig størrelse. Noget der kunne have interesse??
|
Hmm... Du har vidst aldrig været med til nogen af de Amino-barer som der har været afholdt?
De er jo helt spontant arrangeret, koster intet (andet end det du har tænkt dig at spise og drikke) og man kan bare dukker op hvis man har lyst - eller lade være. Det plejer at være super hyggeligt og en meget afslappet stemning hvor der bliver snakket iværksætteri, koncepter og alt hvad der ellers falder en på tungen.
Hvilket i øvrigt bringer mig frem til følgende: Er det ikke ved at være noget tid siden vi sidst har i KBH har haft en gang Amino-bar? Sidst var, så vidt jeg husker, på Karrierebar midt i sommers? .
/Jesper