Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søde samarbejdspartnere søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er :-)

Jeg vil lige starte med at præsentere mig selv. Jeg arbejder som brand manager for firmaet Plusservice ApS, som ejer hjemmesiderne DateMig.dk og Serviceklub.dk, hvor jeg er ansvarlig for den daglige drift af disse. Jeg søger i øjeblikket nye samarbejdspartnere til Serviceklub.dk, som er en online rabatklub, hvor vores medlemmer mod betaling får adgang til alle de rabatter og tilbud, jeg har kunnet skaffe.

Vi har medlemstilbud, Først til Mølle tilbud, sparetips og afbudsrejser på nuværende tidspunkt, og snart kommer der også auktioner ind på siden. Alt sammen noget, der kan spare vores medlemmer for mange penge og hjælpe, når økonomien er lidt stram.

Jeg søger som skrevet nye samarbejdspartnere, som vil være villige til at yde en unik rabat til vores kunder, mod at de til gengæld får gratis markedsføring fra os i form af optagelse på hjemmesiden med konkrete tilbud (ikke blot links), de kommer med i nyhedsbrevet til alle de betalende medlemmer samt i nyhedsbrevet til dem, der kun er tilmeldt dette.

Det er altså en måde at få navnet på sin virksomhed ud blandt rigtig mange potentielle nye kunder, kun for prisen af den rabat, eller det tilbud, der ydes.

Hvis nogen er interesserede, kan de skrive et indlæg her, eller sende mig en mail på kn@plusservice.dk :-) Jeg håber at høre fra rigtig mange, der gerne vil tjene en ekstra skilling helt gratis ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:20

Jeg står for snart at skulle sende et nyhedsbrev ud til alle medlemmer af Serviceklub.dk samt dem, der blot modtager nyhedsbrevet, så interesserede samarbejdspartnere der gerne vil med i dette nyhedsbrev, og dermed få gratis reklame, er meget velkomne til at kontakte mig. Jeg regner med at sende nyhedsbrevet i starten af næste uge.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 17:09

Hej Karin.

Har sendt dig en email.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)