Hej Dennis, er sgu egentlig lidt ked af at give de andre ret også, fordi jeg kan se du har lgt en masse tid og energi i dette projekt og føler selvfølgelig du har oparbejdet noget værdi i denne shop.
Folk forventer meget af en webshop/side idag og hvis den ikke lever op til en vis standard og detaljerne ikke er i orden så bliver der lukket ned på nul komma fem og vupti så er den næste side oppe i browseren, og så er det din konkurrent der tjener pengene på den kunde.
Du nævner at et flot design nemt kan koste 20.000 og op efter, men dette design er ikke særlig flot sammenlignet med andre konkurrenters og giver desværre ikke den wow effekt som førstehåndsindtryk man som kunde forventer.
Desuden skal detaljerne også være iorden for at kunderne føler sig trygge og de skal føle at der virkelig er lagt noget sjæl i shoppen så de kan mærke du er seriøs med din webbutik.
Når designer er på plads og det spiller, så skal der trafik til siden, når trafikken er der og en helvedes masse besøgende har fundet vej til din side, så skal der konverteres til salg, når du kan fremvise alle disse elementer virker og der kan sættes tal på, så kan man begynde at sætte værdi på og her vil shoppen have en pæn stor værdi efterhånden, så det begynder at blive interessant t sælge, men her ville jeg nok beholde shoppen og nyde at være selvstændig med en shop jeg har startet fra scratch :-)
detaljer der skal spille:
-farvevalg
-fritlægning af alle billeder(så du holder stilen)
-unikt design(ikke standard shop som alle de andre!!)
-links som menuknapper(ikke bare text links)
ps hvis du investerer de 20.000kr(meget mindre kan gøre det) i et odrentlig design, smider lige så mange penge efter SEO(mindre kan gøre det) så så har du dit unikke design og en helvedes masse besøgende, (de gode produkter har du kan jeg se(, så begynder der at ske ting og sager og du har en forretning du kan være stolt af og vil have en pæn omsætning årligt og derved skabt en forretning med værdi.
All the best, glæder mig til at se en nyfødt kvalivarer.dk der sparker røv :-)