Hej Hans Jeg ved at Glenn Kibsgaard (også Amino-medlem) er ved at arrangere en workshop. Jeg kender lidt til indholdet, men ved ikke om jeg må offentliggøre det her. Det ville dog være fedt med et supplement eller viderførsel af denne workshop, så når det officielle program er lagt ud, så sender jeg dig en email. Og Hans - husk så at hvis du skal til at udbyde kurser, så bliver du nødt til at lave et pilotforløb først så du kan tilpasse indhold, varighed, undervisningsform etc. inden du begynder at markedsføre ydelsen. Helt tilfældigt, så vil jeg da gerne stille min egen tid til rådighed som testperson (meeeeget gavmildt ik´?? Hilsen Morten
|
Jo, det er sandt, Morten. Jeg har færdig gjort formen og indholdet kurset, dog tillader jeg mig, at udbyde mit kursus til mine bloglæsere.
Dette skyldes, at jeg vil sikre mig, at kursisten har opnået en vis forståelse for salg og kommunikation, bla. via indholdet på min blog. Denne forståelse gør det muligt at afholde et 6 timers kursus der normalt vil forløbe sig over 2 dage.
Holdet vil bestå at max 16 personer, da jeg vil sikre mig, at jeg kan tag udgangspunkt i den enkelts behov og situation.
I den kommende uge, vil invitationen blive sendt ud via min blog.
Jeg søger dog forsat et lokale, hvor vi kan være. Så er der en Amino der vil stille lokale tilrådighed imod et gratis kommunikations kursus, så må du meget gerne kontakte mig.
Med venlig hilsen
Glenn Kibsgaard.