Hvis man må komme med et forslag vil jeg da lige smide det her.
I stedet for bare at sige man kun kan købe 1 år af gangen hvad så med at i laver 3 mdr. 6 mdr. og 12 mdr. Sådan en som mig vil gerne lige prøve forskellen inden jeg køber et år. Men jeg er derimod indstillet på at betale f.eks. 400 for 3 mdr. Og så ved jeg også om jeg vil fortsætte efter 3 mdr.
Bare et lille forslag.
God dag :)
Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk
Hvis man må komme med et forslag vil jeg da lige smide det her.
I stedet for bare at sige man kun kan købe 1 år af gangen hvad så med at i laver 3 mdr. 6 mdr. og 12 mdr. Sådan en som mig vil gerne lige prøve forskellen inden jeg køber et år. Men jeg er derimod indstillet på at betale f.eks. 400 for 3 mdr. Og så ved jeg også om jeg vil fortsætte efter 3 mdr.
Bare et lille forslag.
God dag :)
Smadder god idé! bortset fra at man får nogle ekstra goder som bøger osv. Så hvis folk køber Amino Plus for det, så smider de jo mindre i kassen.
Nu hvor den her gamle tråd blev vækket vil jeg da lige spørge Amino staff om hvor mange af de Amino Plus medlemmer der fik plus foræret ifbm. med beta-testen egentlig har fornyet deres medlemsskab? Evt. bare i procenter hvis ikke i vil ud med de reele tal? :-)
Jeg ved at jeg selv har fornyet det, men det kunne være interesant at vide om det har skabt mere loyalitet at få lov at være nogen af de første :)