Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et godt tilbud til Aminos brugere?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man må komme med et forslag vil jeg da lige smide det her.

I stedet for bare at sige man kun kan købe 1 år af gangen hvad så med at i laver 3 mdr. 6 mdr. og 12 mdr. Sådan en som mig vil gerne lige prøve forskellen inden jeg køber et år. Men jeg er derimod indstillet på at betale f.eks. 400 for 3 mdr. Og så ved jeg også om jeg vil fortsætte efter 3 mdr.

Bare et lille forslag.

God dag :)

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:29

Donitez:

Hvis man må komme med et forslag vil jeg da lige smide det her.

I stedet for bare at sige man kun kan købe 1 år af gangen hvad så med at i laver 3 mdr. 6 mdr. og 12 mdr. Sådan en som mig vil gerne lige prøve forskellen inden jeg køber et år. Men jeg er derimod indstillet på at betale f.eks. 400 for 3 mdr. Og så ved jeg også om jeg vil fortsætte efter 3 mdr.

Bare et lille forslag.

God dag :)

Smadder god idé! bortset fra at man får nogle ekstra goder som bøger osv. Så hvis folk køber Amino Plus for det, så smider de jo mindre i kassen.

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 15:29

Jamen så er det bare sådan at hvis de vil have goderne skal de købe et år af gangen :)

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 53
Fra  stophash.dk (MilleTek) Skrevet kl. 21:14
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:33

Nu hvor den her gamle tråd blev vækket vil jeg da lige spørge Amino staff om hvor mange af de Amino Plus medlemmer der fik plus foræret ifbm. med beta-testen egentlig har fornyet deres medlemsskab? Evt. bare i procenter hvis ikke i vil ud med de reele tal? :-)

Jeg ved at jeg selv har fornyet det, men det kunne være interesant at vide om det har skabt mere loyalitet at få lov at være nogen af de første :)

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:40

Jeg kommer med tilbud til mange brugere, og mit indlæg er slettet? hvorfor du kalder spam, når jeg kommer med gratis tilbud, når brugerne beder om?

Jeg selvfølgelig vil være Plus medlem, men ikke hvis du holder sletter mine indlæg.

Tak og God påske!

Mvh,

Kim

Online Netværk http://www.danskemarked.dk/

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 01:15

Kim Ib Nielsen:

Jeg kommer med tilbud til mange brugere, og mit indlæg er slettet? hvorfor du kalder spam, når jeg kommer med gratis tilbud, når brugerne beder om?

1. Tråden var gammel

2. Dit indlæg havde ingen relevans for trådens emne -> spam

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)