Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg er gartner.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Næstelsø
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

pænt goddag her inde.

nu ved man jo aldrig hvem som læser de sider her.

men da jeg nu er nystartet gartner. entrepnør/ i følge de gule sider.

og gerne vil henvende mig til virksomheder om pasning og vedligelseholdelse af grønne områder.

vil jeg lige fiske lidt.

jeg laver et uforpligtende tilbud.

jeg er ikke den hurtigeste men kvalitet frem for hurtig kvantitet.

jeg vil køre der fra og være stolt af mit arbejde.

kan kun sjælland.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:51

Hej Britta

Velkommen til :)

Vi har i vores firma periodevis brug for gartnerhjælp, men dog ikke lige nu. Jeg ville nu mest bare byde dig velkommen. Slå dig løs herinde. Folk sælger sig selv på det skammeligste herinde (specielt mig), så ingen grund til at gå stille med dørene :-)

Velkommen

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Næstelsø
Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 19:59

tusind tak for din velkomst.

det er vel egentlig også det som det går ud på.

ok ja jeg er en kvinde. kan lidt forskelligt. er ved at være desperart for trænger sådan til at komme ud og tjene penge.

kan også køre dumper og lidt gravmaskine.

kan også arbejde i et væksthus. passe kontorplanter.  arkiver papir har tålmodigheden.  vaske gulv. handle ind.

nu er jeg vist ved at være for ynkelig ik he he. men der går snart panik i mig. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:01

tager du osse private haver?? og hva er din time pris

Fra Næstelsø
Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 20:09

hej.

jeg gør også i privat. jeg tager 250 i timen.

mit firma hedder BRADOLA.  jeg kan ikke ligge sten kun i meget små områder.

men kan klippe hæk :) slå græs . ordne stauder. beskære træer under 5 meter ca. og frugttræer. måske lave en haveplan. og lave pasningsvejledninger :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:10

Ved du hvad Britta, vi er en del der har været helt nede og nærmest tigget om at få til dagen af vejen. Og som man siger det første skridt er det sværeste. Jeg græd første gang jeg fik min første ordre. Den var på 600,- kr netto pr måned, men jeg var i gang.

Hold dig til herinde og lær om markedsføring, det lyder fint, men handler om at blive bedre til at sælge sig sine varer og sig selv. Og det virker. Så vil du se at stille og roligt kommer kunderne. Der er MASSER af kunder til det du laver. Så rub neglene og sæt i gang :-)

Brug bare èn time om dagen på at lære enten herinde eller andre steder på nettet om markedsføring ( salg), og lige pludselig er der gået et år, og du er rimelig god til det. Tiden går jo bare alligevel, så hvorfor ikke bare bruge kun èn time per dag på det ? Til sidste ser du at det virker, og så bliver du helt hooked på det

Nå men så sælg da til ham isoleringsfyren ! :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Næstelsø
Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 20:18

næstved kommune laver heldigvis kursuser for nystartede som jeg skal starte på her i næste månede.

undersøger også nettet dagligt. derfor jeg endte her inde.

min mand er også selvstændig men han har aldrig haft brug for at sku sælge sig selv.

det er gået fra mund til mund. nu har det fungerede i 10 år.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:28

Jamen så bare fortsæt med kurset og herinde. Du finder ud af at folk virkelig hjælper hinanden meget. Det i sig selv er en rar følelse.

Nå , men nu skal jeg se en film. Men et skridt af gangen , det når man længst med. Og du lyder som en rar person. Og personlighed SÆLGER !! Nu skal du bare tro lidt på det selv. Men det kommer. Tag det kurses og læs på nettet. Find ud af HVOR du kan skaffe kunder, og bare spørg dem. Og gem din usikkerhed til privatlivets fred :-) Nå jeg sælger er jeg supermand, når jeg er hjemme hos mig selv, er jeg den jeg virkelig er.

Nå fortsat god aften

Fra Næstelsø
Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 20:33

så ranker jeg ryggen og bliver super woman.  :) 

husker en film hvor eleven blev så dygtig at hun endte med at tage fusen på sin proffesor. mit stor forbillede.

er jo kun en usleben diamant

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:40

Der er SÅ mange af de historier. Folk der har været stærkt handicappede, og HELT nede og fået vendt den om. Dem kan man også læse om på nettet og blive inspireret. Faktisk vil jeg sige at din chance for succes er markant større hvis du har været helt nede, fordi når først du får vind i sejlene igen..er du SULTEN.

Nå nu det nok for nu

Må du snart få vind i sejlene igen

bedste hilsner

Jimi

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)