Hey Movement! Jeg kan ikke lige finde knappen til at sende dig en privat besked Men det er sådan, at jeg af og til afviser ejendomsservice opgaver som tilsyn af varmecentral, udarbejde rapporter, havearbejde osv. I den forbindelse kunne jeg bruge en god samarbejdspartner. Hvis du er frisk på lidt samarbejde, hvor vi begge kan få noget ud af det, må du meget gerne skrive til mig på qa@maximumclean.dk, eller give mig din mail, så kan vi tage den derfra. (også vil jeg give tråden tilbage til popp :)) |
Qasem:Hey Movement!
Jeg kan ikke lige finde knappen til at sende dig en privat besked
Men det er sådan, at jeg af og til afviser ejendomsservice opgaver som tilsyn af varmecentral, udarbejde rapporter, havearbejde osv.
I den forbindelse kunne jeg bruge en god samarbejdspartner. Hvis du er frisk på lidt samarbejde, hvor vi begge kan få noget ud af det, må du meget gerne skrive til mig på qa@maximumclean.dk, eller give mig din mail, så kan vi tage den derfra.
(også vil jeg give tråden tilbage til popp :))
Jeg kunne evt. også have interesse i nogle af disse opgaver. Arbejder som driftleder i en større virksomhed, hvor jeg laver alt fra tømrer-, snedker-, maler-, varme- hækkeklippearbejde mm.