Vi har mistet lysten og tiden til at drive vores firma, pga. andre jobs og studier. Derfor ønsker vi at lukke det stille og roligt ned, og står derved med et lille varelager som vi kunne tænke os at sælge til en eller flere interesserede.
Varelageret består af flere forskellige modeller indenfor Swans Speakers højtalere. Udsalgsprisen på de resterende højtalere er ca. 450.000 kr. Vi sælger partiet langt under denne pris. Se evt. mere på www.hivi.com
Hvis du/I er interessede i at høre mere, så skriv til vores mail adresse: info@audiocph.dk
Vi ligger inde med billeder, lagerlister, prislister osv. som vi kan sende frem. Og I er også velkommen forbi hvis I ønsker at lytte på nogle af højtalerne (De spiller kanon, så I vil ikke blive skuffede.)
Har i noget i sortimentet der svare til en B&W 805.
I skal være mere end velkommende til at sende mig jeres liste med "resterne" så skal jeg gerne se om der er nogen i "HiFi venne kredsen" der evt. kunne fristes, hvilket de plejer når der er gode tilbud :-)
Vi har et sæt der minder lidt om B&W 805 i spillestil, og alligevel ikke. Men hvis du kigger på højtalere i den størrelse vil jeg da anbefale dig et lyt til disse: Swans M1. Se dem på vores hp: https://www.audiocph.dk/#Swans_M1 eller lav en søgning på nettet. De får ret gode anmeldelser.
Jeg kan desværre først sende dig vores lister i morgen, da jeg er optaget i dag, og skal se lidt fodbold i aften.
I kan uden risiko sætte jeres højtalere til salg på Amino Marked. I kan selv definere en minimumspris. Minimumsprisen er "usynlig" indtil at minimumsprisen er opnået.
Læs mere på: www.amino.dk/marked - vi er i gang med at bygge Amino Marked op for at skaffe forretning
Den burde virke med mac.. Men har selv pc, så kan desværre ikke teste den.
Et sæt D2.1 koster 5.000,-. Vi har dem tilbage i sort pianolak og i højglans rosewood (Rigtig rigtig flot kvalitet) Du kan evt. sende mig din email adresse, hvis du vil have en fuld prisliste. info@audiocph.dk
Der er stadigvæk muligheder for nogle gode køb. Vi vil prøve at ligge tilbudslisten op her på siden, her indenfor de næste par dage. Hvis i ikke kan vente, er i mere end velkomne til at skrive en mail til info@audiocph.dk
vi takker allerede for de henvendelser, som vi har fået. Men vi har desværre stadigvæk brug for mere hjælp, hvis nogen af jer skulle kunne se muligheder i det og tro mig, det er der alt mulig grund til :)
Som lovet er her en fil med vores lagerpriser op mod vejledende detailpriser. Som udgangspunkt er der ikke mængderabat, da priserne i forvejen er skruet helt i bund. Men hvis der er nogen, som bliver fristet og tager en god bid af lageret. Kan vi nok godt finde ud af noget :)
Hvis der er noget på prislisten, som vækker jeres opmærksomhed til at kontakt os på info@audiocph.dk. Dette gælder selvfølgelig også, hvis det bare er generelle spørgsmål.