Johannes Aagaard - Graphic Design and Artwork Mit navn er Johannes Aagaard, jeg er en dreng på 21 år. Jeg er bosat i Århus, hvor jeg studerer Digital Design - IT, Æstetik og Interaktion på Århus Universitet. For efterhånden 5 år siden, fik jeg øjnene op for programmet Photoshop. Jeg blev hurtigt bidt af alle de muligheder dette program gav, og brugte derfor rigtig mange timer i det. Jeg begyndte med små ting, designede lidt logoer til online spil, signaturer til forumer osv. Men det blev hurtigt kedeligt - så jeg kastede mig ud i større ting: Digital Artwork. Jeg oprettede en profil på deviantart og igennem den fik jeg rigtig meget god feedback, på de "elendige" ting jeg lavede den gang - og på den måde udviklede jeg mig og mine evner. Jeg har bevæget mig inden for rigtig mange forskellige stil arter - fra at starte med Foto Manipulation, er jeg endt op med at koncentrere mig mest omkring Typografi og Illustration, som er det jeg laver af artwork når der er tid til det. Men efter at have lavet artwork i nogle år, så fik jeg øjnene op for design. Jeg blev facineret af logo-design og flotte web-designs. Så jeg begyndte at arbejde freelance, og har gjort det i godt og vel et års tid nu. Jeg har arbejdet for et større firma i Århus, som web-designer. Og pt. har jeg et studiejob som web-designer ved et mindre firma her i byen. Men jeg har også mit "eget" firma, hvor jeg tager imod alverdens opgaver. Og det er derfor jeg skriver her. Jeg tilbyder kvalitets design, inden for forskellige kategorier - til billige penge. Jeg tager imod de opgaver jeg kan få, og derfor gør jeg det blandt andet så billigt. Da jeg godt kan bruge nogle penge til at supplere SU'en, der hurtigt løber op med husleje osv. Jeg kan lave alt inden for design - eller stort set alt. Her under lister jeg lige lidt kategorier op: Web komponenter: Banner, Reklamer, Knapper mm. Identitets design: Logo mm. Tryk arbejde: Visitkort, Brochure mm. Posters: Reklamer, Artwork, Musik mm. Illustration/Foto Manipulatio