Jeg skal ha lavet noget reklame for min skiportal i det virkelige liv. Navnet er www.SkiNet.dk. Hvordan ville i reklamere for en sådan side? Min målgruppe er primært ski-glade familier. Jeg har selvfølgelig selv nogle ideer. Men i kan lige komme med jeres først. ;) På forhånd tak. |
Reklame
Altså, der er jo TV.. Tror jeg godt du ville kunne få noget ud af her :).. |
Der er et bredt udvalg af muligheder for at markedsføre din portal... spørgsmålet er lidt, hvordan du tjener penge på din side?? Skal folk betale for at ligger der eller hvad?? Det kræver en lidt nærmere forklaring for at indskrænke din egentlige målgruppe/målgrupper... for sådan som jeg ser det er der flere – både annoncører og brugere?? Til sidst er spørgsmålet også om du har nogen penge at annoncere for?? Jeg siger ikke, at det er en krav, men kan i nogen tilfælde være nødvendigt... Du er velkommen til at kontakte mig via www.helnaeshus.dk VH Ane Kirstine |
Mit budget er ikke stort. Det skal helst være under 5000,- kr. Jeg havde tænkt på foldere som jeg kan dele ud, klistermærker til biler, visitkort osv. |
Men ellers vil jeg på det kraftigste anbefale dig online markedsføring. Du kan lige så godt komme igang med det med det samme, for at få nogle erfaringer og lære hvordan du placerer pengene bedst, måle effekten osv. Det er her dit budget skal ligge i fremtiden under alle omstændigheder.. Offline markedsføring og merchandising ser godt ud, men det er ofte dyrt eller besværligt, og det virker ikke særlig godt, slet ikke til små budgetter. Eneste undtagelse er at satse på at skabe noget PR, altså gratis medieomtale. Jeg ville starte med at smide penge efter Google Adwords. |
|