Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg skal ha lavet noget reklame for min skiportal i det virkelige liv. Navnet er www.SkiNet.dk.

Hvordan ville i reklamere for en sådan side?

Min målgruppe er primært ski-glade familier.

Jeg har selvfølgelig selv nogle ideer. Men i kan lige komme med jeres først. ;)

På forhånd tak.

Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 16:00
Slet ingen der kan hjælpe?
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 17:02
Hvor stort er budgettet ?..

Altså, der er jo TV.. Tror jeg godt du ville kunne få noget ud af her :)..

Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:04
Selvfølgelig er der hjælp at hente, men også mange spørgsmål!!??

Der er et bredt udvalg af muligheder for at markedsføre din portal... spørgsmålet er lidt, hvordan du tjener penge på din side?? Skal folk betale for at ligger der eller hvad?? Det kræver en lidt nærmere forklaring for at indskrænke din egentlige målgruppe/målgrupper... for sådan som jeg ser det er der flere – både annoncører og brugere??

Til sidst er spørgsmålet også om du har nogen penge at annoncere for?? Jeg siger ikke, at det er en krav, men kan i nogen tilfælde være nødvendigt...

Du er velkommen til at kontakte mig via www.helnaeshus.dk

VH
Ane Kirstine
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 17:28
Det skal være gratis for brugerne at være på siden og jeg skal ikk tjene penge på siden i første omgang. Men det skal jeg så senere når jeg kan tiltrække annoncører.

Mit budget er ikke stort. Det skal helst være under 5000,- kr.

Jeg havde tænkt på foldere som jeg kan dele ud, klistermærker til biler, visitkort osv.

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:43
Til et budget af den størrelsesorden vil jeg tro, at almindelige streamers til biler er den bedste investering, hvis du kan få nogen til at køre med dem. Du kan evt. lave en konkurrence med en præmie, hvor folk skal sende et billede af deres bil med streameren påsat for at deltage.

Men ellers vil jeg på det kraftigste anbefale dig online markedsføring. Du kan lige så godt komme igang med det med det samme, for at få nogle erfaringer og lære hvordan du placerer pengene bedst, måle effekten osv. Det er her dit budget skal ligge i fremtiden under alle omstændigheder.. Offline markedsføring og merchandising ser godt ud, men det er ofte dyrt eller besværligt, og det virker ikke særlig godt, slet ikke til små budgetter. Eneste undtagelse er at satse på at skabe noget PR, altså gratis medieomtale.

Jeg ville starte med at smide penge efter Google Adwords.
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:45
Google Adwords er et rigtigt godt bud, da man betaler pr. klik
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 18:00
Kan jeg godt benytte mig af adwords, når jeg også vil bruge adsense på siden? Og jeg sælger jo ikke noget på siden? I en anden tråd fik jeg at vide at google nok ikke ville godkende siden, når jeg bruger adsense og ikke sælger et produkt på siden?
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:04
Det har jeg aldrig haft problemer med, der er dog også andre reklamer end Adsense på de sider, jeg har brugt Adwords til. Hvis der er reelt indhold på siden i øvrigt, tror jeg ikke du får noget problem med det - Google tjener jo både penge på dine Adwords og dine Adsense-reklamer.
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 18:19
I en anden tråd jeg lavede omhandlende adwords skrev Mikkel Demib at det nok ikke var muligt at få Adwords på min side.

I/du kan læse det her:      http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=6730

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)