Hej allesammen
Jeg læser til markedsføringsøkonom på 3. semester på Via UC i Horsens. Jeg søger et praktikophold til 4. semester med start i slutningen af januar 2010 og 3-6 måneder frem i Horsens og omegn, da jeg bor her, men Vejle eller Århus er heller ikke udelukket. Om mig Jeg er en kvinde på 21 år, som bor i Horsens midtby med min kæreste. Jeg ser mig selv som pålidelig, hårdtarbejdende og jeg elsker nye udfordringer. I min fritid går jeg i fitnesscenter og er pt. ved at prøve og få stablet et håndboldhold på benene. Baggrund Udover den viden jeg har tilegnet mig via min uddannelse, arbejder jeg ved siden af skolen for en virksomhed hvor jeg står for deres regnskab. Dette vil sige daglig bogføring, afstemninger etc. Praktikopholdet Jeg søger er praktikophold som kan give mig daglige udfordringer og hvor jeg kan få overført min teori til praksis. Jeg elsker at arbejde med både økonomi og markedsføring så for mig har det ingen betydning, hvad der i mit praktikophold bliver lagt mest vægt på. Arbejdsopgaverne i praktikperioden kan udarbejdes, så den passer til den valgte virksomhed, Der foreligger ikke nogle faste arbejdsopgaver praktikperioden skal indeholde. Det er for praktikvirksomheden gratis at have en praktikant i den forstand at jeg under opholdet vil modtage SU. Skole
Til orienting er her nogle af de fag jeg har eller har haft. International markedsføring og salg
Håber at høre fra virksomheder som kan være interesseret :) |
Markedsføringsøkonom søger praktikophold
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)