Kære alle, Står med et lille problem ang. køb af ny bærbar, som jeg håber der er nogle herinde fra, der kan hjælpe mig med.
Problemet opstod i weekedenden, da min HP pavillion pludselig ikke kunne holde længere. Jeg har haft stor glæde af denne computer trods at jeg er stor vista-hader. Jeg brugte den til dagligt, som redskab til at opdaterer hjemmesider (grafisk + tekst), samt gennerelle administrationsopgaver såsom mails osv. Da dette var en maskine, jeg arbejde på hver dag, bliver jeg straks nød til at finde en ny - og det er så her det næste problem opstår. For hvilken maskine skal man vælge? Har kigget på denne http://zepto.dk/Shop/Product.aspx?ComponentID=1519 (zepto m15b) Nogle der evt. har købt den? Ellers nogle andre bud? På forhånd tak Mikkel Rasmussen |
Jeg har hørt fra en veninde, som kender en tidligere Zepto supporter, at deres maskiner er blevet ringe i kvalitet.
Bruger personligt en LG til samme typer opgaver. Den er ca 2,5 år gammel og alt virker stadig efter hensigten - også batteriet. Du kan få en LG til næsten samme pris som Zeptos. EDBPriser