Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til nyt projekt gives væk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom på en ide til et nyt projekt. Det gør jeg tit, men næsten lige så ofte bliver ideen kasseret ret hurtigt igen. Jeg mener dog selv at denne ide er ret god, men jeg har selv alt for mange bolde i luften i øjeblikket. Nu giver jeg så ideen videre i håb om at der er en anden, som kan se ideen i det Wink

Ideen er en hjemmeside der hedder gevinstgaranti, præmiegaranti, sikker-gevinst eller lignende.

Hver dag får hver bruger et lod  via email. Loddet gælder kun 1 dag. Brugeren logger ind på siden og indtaster loddet og ser sin gevinst. Næste dag kan brugeren gøre det samme, men kun 1 gang i døgnet. Hvis brugeren tipper sine venner og de tilmelder sig, så får brugeren et ekstra lod pr. ven. Disse lodder har en levetid på en uge og brugeren kan maksimalt tippe 1 ven om dagen.

Der er nogle hovedpræmier, som f.eks. gavekort på 10.000 til Bilka, SAS-liga billetter, CD gavekort til Fona osv., men størstedelen af præmierne er såkaldte leads (reklamer), hvor hjemmesideejeren modtager betaling, selvom det er et gratis produkt. Eksempler på leads kunne være:

Børsen gratis i 2 uger, 100 kr. gratis taletid hos M1, 1 md. gratis filmleje hos Lovefilm, $10+1 pokerbillet til Betsson, 100 kr. gavekode til Nordicbet, $30 gratis til Titan poker, Kristeligt dagblad i 4 uger, 100 kr. gavekort til Piggy Bingo osv. osv.

Da der højst sandsynligt ikke er leads nok hos de forskellige annoncenetværk til at alle brugere kan få en gevinst hver dag, så bliver man nødt til selv at opsøge nogle flere gevinster. Det kunne gøres ved at få fat i firmaer der vil have gratis reklame mod at give gavekoder væk. Eksempler på sådanne firmaer kunne være:

JustEat 50 kr. gavekort, TDC albumkoder, CDON gavekort på 20 kr. osv. osv.

Hver dag accepterer brugeren at modtage nyheder fra sidens samarbejdspartnere og når han ser gevinsten vælger han selv om han vil tage imod den eller ej. Ved ja, så sendes en mail med bonuskode/gavekort eller oplysninger om hvordan han får gevinsten.

Der skal laves et system, som kan udtrække gevinsterne tilfældigt, men hvor en række kriterier er opfyldt.

Ved signup indtaster brugeren sine interesser og så vidt muligt vinder brugeren præmier inden for disse interesseområder.

Hvis der er 2.000 stk. af gavekode X og 1.000 stk. af gavekode Y i systemet, så vil der blive trukket lod blandt alle gevinster med en procentmæssig større chance for at gevinsten bliver gavekode X end Y og selvfølgelig en rigtig lille chance for at det bliver en af hovedgevinsterne. 

Desuden skal det ikke være muligt for en bruger at vinde den samme præmie igen og igen.

Det var ideen i grove træk og nu er det ikke længere min ide, men en ide til den eller de der lige manglede en ide til et nyt hjemmeside projekt Big Smile

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)