Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO: Vi mangler tips vedr. søgetermer

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste i kan ligge godt på nu er de brugeroprettede indlæg og ikke nogle af jeres "egne" sider. I har jo ikke noget rigtigt tekstindhold som beskriver hvad man kan bruge jeres site til - lave en kort velkomstbeskrivelse og sæt ind på forsiden. Lav derefter en metabeskrivelse der indeholder noget af det samme

Din kode ser sådan ud nu: <meta name="description" content="" />

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:18

Et forums styrke er, at der med tiden opstår store mængder indhold, som kan tiltrække et væld af besøgende på et hav af forskellige søgeudtryk.

Så jeres opgave er i høj grad at sørge for, at det brugergenererede indhold bliver så søgemaskinevenligt som muligt. Desuden kan I have søgemaskinerne med i tankerne, når I navngiver jeres kategorier.

Herudover skal I naturligvis arbejde på at få nogle links til jeres side, så I kan øge værdien af domænet hos søgemaskinerne.

Hvis I gerne vil optimere forsiden mod nogle short-tail søgeord, kan I med fordel sørge for, at den indeholder en fast velkomsttekst, hvori disse udtryk indgår (samt, at de selvfølgelig skal være i title).

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 07:44

Er der andre kompetente Amino'er, der har nogle gode tips til optimeringen?

Besøg www.finando.dk

... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:25

Finando.dk:

Er der andre kompetente Amino'er, der har nogle gode tips til optimeringen?

Hej igen :)

Her kommer nogle konkrete tips:

• Lav din signatur om. Nuværende:

Besøg www.finando.dk

... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.

Forslag:

Besøg Danmarks nye forum med spørgsmål og svar omkring økonomi. Hvis du har spørgsmål omkring investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så kan du gratis stille det på Finando.dk.

Pga. De nye Amino+ regler kan i ikke have en så stor tekst i jeres signatur, men I kan evt. bruge den i jeres profiltekst.

•  Intern linkbuilding. Fx. På siden Om Finando der skriver i investering, der ville jeg så lave et link til investeringsforummet. Både for brugerens skyld, men også for Googles Smile

• Søgevenlige URL'er. Jeg undrer mig over at Amino ikke gør det, men jeg vil anbefale jer at bruge søgevenlige URL'er hvis det er muligt. Fx. I jeres investeringsforum, så kald siden Finando.dk/investering.

• Linkkataloger. Fik det vidst også med i mit tidligere indlæg, men det er vigtigt at i tilmelder jer nogle linkkataloger. Evt. Er det en god idé at få nogle blogs, der skriver om økonomi, til at linke til jer.

Det var alle de ting jeg lige kunne komme på - held og lykke med det, håber I kan bruge det til noget :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)