Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hos KBH MultiService for du op til 60% mere for pengene!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

KBH MultiService er et mindre dansk servicefirma der varetager
serviceopgaver for alle typer beboelses - og erhvervsejendomme.

Vores service bliver tilpasset netop Deres behov og ønsker og kan justeres
så den altid er i overensstemmelse med ejendommens behov.

KBH MultiService kan tilbyde en lang række ydelser til pasning
af deres ejendom/firma.

• Ukrudtsbekæmpelse, Klipning af hække, Græsslåning
• Pasning af blomster
• Beskæring af buske og træer
• Rydning af tilgroede haver og grunde, Gadefejning
• Glatførebekæmpelse
• Rensning af tagrender
• Bortkørsel af mindre mængder affald
• Dagrenovationsservice
• Vaskeritilsyn og vaskeriregnskab.

Vi udføre også trappevask til nogle af landet billigste priser. Alt vores rengøring bliver udført med produkter der er testet og godkendt til svanemærket, da kvalitet for os er mere end blot en ren trappe.

KBH MultiService tilbyder ligeledes:

• Vinduespolering

• Privat rengøring

• Kontor rengøring

• Butik rengøring

• Ejendomsservice / Døgnservice

• Tilkald af servicehåndværkere ved driftsforstyrrelse og i øvrigt efter
aftale med bestyrelse eller administration.

• Flyttesyn og tilsyn med håndværkere ved modernisering af lejligheder.

• flytteopgaver/interne flytninger.

• Oprydningsopgaver & Håndværkerrengøring

Ingen opgave er for lille heller ej for stor så hold dig ikke tilbage, ring eller mail med det samme for et uforpligtende tilbud til netop dine ønsker.

KBH MultiService tilbyder nu også udlejning af mandskab. (ALT VORES MANDSKAB ER DANSK ANSATTE, KBH MULTISERVICE BENYTTER IKKE UDENLANDSK ARBEJDSKRAFT)

SEND EN MAIL TIL OS FOR ET UFORPLIGTENDE TILBUD

MAIL: KBHMS@MAIL.COM << Skriv en kort beskrivelse af hvilket arbejde de ønsker udført samt kontakt muligheder og vi vender tilbage indenfor 24timer.

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:54

Hej

I skriver man får 60 procent mere for pengene men så må man vel se priserne i kører med?

For det lyder jo ret billigt?

vh preben

Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 12:29
Goddag Preben Nu er det en smule svært at ligge alle priserne op her på nettet da det meste af vores arbejde udføres pr. tilbud Men alligevel kan det nævnes at vi lige p.t kører med en time baseret ordning på 199,- + moms. Eller trappevask helt ned til 85kr pr. trappe, Skal selvfølgelig bruge en beskrivelse af arbejdet før jeg kan komme med den endelige pris, men det i sidste ende vil du kunne sammeligne os med konkurrenterne finde en besparrelse på op til 60% Alt vores arbejde bliver fuldført af danske håndværkere til danske servicekrav og standarter.
Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:01

Hej Mike!

Dig kunne jeg da godt tænke mig at bruge som underleverandørWink.

Jeg har selv nogle aktiviteter indenfor noget af den samme branche, som du reklamerer for at du gør i. Nu skal det indledningsvis siges at jeg ikke ser dig som min konkurrent - bl.a. pga. store geografiske forskelle. Bare så det er slået fast, at jeg ikke føler mig truetBig Smile.

Men jeg finder det virklelig imponerende, hvis du faktisk kan lave et rigtigt stykke fagligt korrekt og kvalitetes arbejde, udregnet udfra en timepris på kr. 199,00 og samtidig når det endelige regnestykke er gjort op, stadig være optil 60 % billigere end dine konkurrenter på nøjagtig den samme opgave og med det samme resultat til følge. Flot.

Men da jeg jo som før nævnt har lidt kendskabe til denne del af servicebranchen, må jeg sige at du er skarp til kalkulationer, hvis du for den nævnte timepris kan afholde lønudgifter, skatter og afgifter, materialer, bil, forsikringer og så stadig have et overskud. Det tager jeg hatten af forWink. (Og stadig med det i mente, at du ikke har brugt længere tid end alle andre ville gøre, så du derved kan høste nogle flere timer).

Havde den geografiske forskel været mindre, havde jeg med glæde videregivet alle min opgaver til dig som underleveranør, lænet mig tilbage og blot betalt dit girokort en gang om måneden - og endda have tjent på det. For min hemmelighed er nemlig, at jeg tager en timepris som matcher den vare jeg giver kunden. Og netop den vare mener jeg er mere værd end 199,00 kr./time.

P.s. Ironi kan måske forekomme i ovenstående Wink

Men uden ironi - så held og lykke med din virksomhed.

Birger

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 18:56

Hej

Ville det ikke være kedeligt hvis der ikke var nogen der gav noget respons?

Jeg tænké  at her i jylland tager de vel 250 i timen og tager du så 250 - 60 procent så tager du 110 -120 det er nu billgt...

mvh preben

Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 02:54

hahahhaha det er godt at se at i har det sjovt.

lige præcis prisen er svær at diskutere, siger ja at du kan sparre op til 60 procent, men syntes ikke at der nogen steder er står skrevet at det er 60procent billigere timepris!

er ked af at min annonce er så forvirret sat sammen at i ikk kan læse hvad der står.

Ja vores timepriser starter på 199,- + moms

hvis du føler dig specielt presset over denne timepris så luk dit firma og kom videre, og hvis du ikk føler dig truet så lad dog vær at brug din tid på at agumentere for at dit arbejde er bedre udført blot fordi din timepris ligger 50kr højere oppe.

Når i dømmer mit firma som useriøst blot fordi vi er billigere end jer, viser det først hvor truet i er!

Har du en opgave så lad mig se på den og give dig et uforpligtenede tilbud med en prøve periode på 30 dage, er du utilfreds så gå tilbage til din gamle leverandør.

Jeg garantere at det stykke arbejde der bliver udført lever op til de krav der er stillet i tilbudet.

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:06

Siden i ikke er direkte konkurrenter. Hvorfor laver i ikke et samarbejde istedet, Og giver baghjul til nogen af jeres rigtige konkurrenter :)

Og ja humor er vigtigt. For når man smiler kan man ikke have negative tanker. :)

Held og lykke

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 12:55

Hej

Jeg tror nu di overskrift virker ret forvirende idet der står at man får 60 procent mere for pengene det kræver du er 60 procent billigere end den billigste på markedet, men oki københavnere løber nok 60 procent hurtigere end os jyder ...hehe

Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 15:23

igen læser du ikk hvad der står

der står du SPARER OP TIL 60PROCENT,

Men bare glem det, i må have det hyggeligt herinde og jeg håber i har masser at lave i jylland siden i kan bruge alt jeres tid herinde og diskutere andres forretninger,

tak for jeres tid i behøver ikk at skrive mere i den her annonce

amino er alt for useriøst til mig

Fra København
Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke helt hvorfor der er så mange, som har så meget imod at hr. Olsen køre med en timepris på 199 kr + moms.

Om han vil tjene 30, 50 eller 70 kr for sit arbejde er vel hans problem, så længe han kan levere varen?

Det kan godt være, at jydernes tid er kostbar, og I ikke vil sætte Jeres timepris til mindre end 300 - 400 + moms, men så husk nu også på at dette er en iværksætter debat!

Næsten alle iværksætter starter med at tjene kroner og øre!

Hvis I "professionelle", ikke kan bidrage til at hjælpe de nye iværksætter, forstår jeg slet ikke hvad  i laver her inde.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)