Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis reklame: Sælger du webshop løsninger eller er du designer?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at færdiggøre et website der omhandler webshop løsninger, og mangler i øjeblikket en liste over leverandøre som jeg kan henvise til.

Jeg kunne sagtens finde en masse herinde, men det er vigtigt for mig at jeres arbejde er i orden, i har nogle refferencer, og jeres priser er rimelige for at komme i betragtning til det.

Det jeg ønsker er virksomheder/freelancere, som enten tilbyder at designe en webshop, som bygget på et standard system (Joomla, Magento eksempelvis). Eller folk som tilbyder at opbygge ens webshop løsning baseret på et opensource system.

Du kan blive betragtet til at komme på listen:
- At jeg finder dit design arbejde i orden (personlig vudering)
- At din pris er i ordne (personlig vudering)
- At jeres løsning ikke kræver et fast abonnementwebshoppen

Det jeg skal bruge er nogle CIRKA priser! Og hvor lang tid et arbejde CIRKA tager!

Håber på at høre fra folk, som ønsker sig nogle solide kunder :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi laver Magento webshop løsninger. Vi kører pt med to forskellige produkter til henholdsvist 9.995,- og 12.995,-. Forskellen er hvor mange design forslag man får, samt hvor mange kort man ønsker at modtage. Prisen er inkl. profesionel hosting og betalingsgateway hele første år (hos Magentohotel.dk).

For vores standard produkt er leveringstiden pt. omkring de 4 uger.

Læs evt. mere på: http://getashop.dk eller kontakt mig herinde hvis du vil vide mere.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)