Hej Amino'ere, Jeg kunne godt tænke mig at høre dit bud på, hvor det bedste sted er at gå hend, på nettet eller fysisk, når du vil netværke - møde andre selvstændige. |
Hej.
Et svar = Amino
Hej Amino'ere, Jeg kunne godt tænke mig at høre dit bud på, hvor det bedste sted er at gå hend, på nettet eller fysisk, når du vil netværke - møde andre selvstændige. |
hvis du gerne vil modtage hjælp face-2-face, så har de fleste kommuner nogle væksthuse og mentor ordninger hvor man kan møde andre iværksættere eller folk der kan hjælpe dig lidt på vej.
Hvis du bor i hovedstadsområdet kan du benytte http://www.c4mentor.dk |
Udover at være på amino har jeg flg:
- Mentorordning med en herinde fra - En blog - En Twitter-account <-- Follow me ! :)
Det er nogenlunde det..
MvH
Simon Tørring |
Der er som sådan ikke så meget networking i at have en blog, hjemmeside, facebook og twitter. Jeg taler om steder, hvor man møder nye mennesker med ligende visioner og passion for at drive selvstændig virksomhed. Facebook skal man ansøge folk, og det er centreret omkring folk man kender i forvejen. En blog og hjemmeside giver dig lidt markedsføring, hvis du markedsfører dem (hvilket virker til at du forsøger på her), men det er egentlig ikke networking i mine øjne. |
Hej Kenneth Først er det svært at sige hvor man skal gå hen, for det kommer meget an på hvilken profision, som du beskæftiger dig inden for. For fx. er Amino ved at udvikle sig som et it forrum for hjemme sider, og andet af det halløj(ikke ment negativt, da jeg har respekt for de kundskaber det kræver). Og når man tager mange af de fysiske netværks forrum, så er det en gang halløj for en stor sum penge, hvor man tit skal afsætte en masse tid i arbejdstiden. Jeg har valgt at holde mig langt væk fra alle de fysiske netværksgrupper, da jeg mener at det er penge ud af vinduet, og grunden til det, er at hvis jeg skal spares med en frugthandler, så mangler seriøsiteten. Og så kan man argumenter nok så meget for at man skal være bred i sin formulering og andet. Men det er ikke lige det jeg orker at sætte mig ind i. Skal siges at jeg har respekt for frugthandlere, men det erherv er langt fra mit. Så hvis jeg må give dig et råd, så er det få nogle inputs her fra siden, og så ellers se hvad kunderne siger. Og de fleste iveræksætter centre er mere gearet til, at det skal være vækst områder, som it eller nye produkter, og ikke noget håndværksmæssigt. /Kenneth ps. kan godt lide dit navn |
Hej
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Kilder:
Efterhånden som jeg får personlig kontakt med nogle fra de forskellige kilder, består netværkeriet mest i, at jeg kontakter folk eller bliver kontaktet - eller skaber kontakter mellem to i mit eget tætte netværk, som endnu ikke har mødt hinanden. De personlige møder er meget vigtige for mig, hvilket også er årsagen til, at jeg er med til at stable forskellige arrangementer på benene, aktuelt dette: http://www.regnskabsskolen.dk/ivkurser/skattereformen hvor Bent Zimmermann her fra Amino serverer de nødvendige facts for os selvstændige på et sølvfad :-)
|