Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med signatur?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Sådan nu tror jeg at jeg har fundet mig en løsning - bedre bliver det ikke, på amino hvertfald...

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

Måske skulle du også kigge på dit site, der virker det hele meget langsomt. Derudover, så er jeg personlig af den holdning, at ordet "ejer" "direktør" er lidt for meget "her kommer jeg". Jeg vil med denne signatur hurtig tro, at du lige har startet dette firma, at det er dit første firma og at du har minus erfaring. Men... Det er kun min egen holdning, kan jo tage fejl.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Har faktisk været lidt i tvivl om hvad jeg skulle skrive. Har lidt svært ved at give mig selv en titel, og derfor skrev jeg ejer - da det vel er ganske neutralt? (det er da bedre en slet ikke at opgive et navn og en titel).

Har kigget på min side - og grunden til at den måske kører lidt langsomt ved dig, er at der er noget tungt grafik på - så det afhænger helt af din forbindelse. Har overvejet at gøre det mindre.

// Jesper Skov

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
En titel er vel som sådan ikke nødvendig? Navn synes jeg er en god ide. Så hellere en ide om hva du laver fremfor en titel.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Så kom der en ny version :-)

// Jesper Skov

 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes også at der er lidt til grin når enkeltmandsvirksomheder har en "Direktør"
Så hellere titlen Iværksætter eller blot skrive hvad man arbejder med; Webdesigner, Sælger, Importør, mm

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

Nu må du ikke misforstå mig, men jeg vil ikke tage en person, der har sig selv som den eneste ansatte med et personlig ejet firma og som kalder sig direktør, seriøst. Det er jo relativt, men kan se at du har forstået hvad jeg mener med det.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe - hej igen )

Nu tror jeg også at det er slået på plads, men endnu engang undskylder jeg - gjorde det kun da jeg lige havde svært ved at finde en titel ;-)

Havde nu faktisk rettet det før du skrev dit første indlæg :S

// Jesper Skov

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)