Jeg ville gerne have oprettet auktionen til at slutte på et bestemt tidspunkt på torsdag, men det var ikke muligt. Er det nødvendigt med minimum tre døgn?
Hej Anette
Vi arbejder på den funktion.
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
Jeg har oprettet en auktion for ca ½ time siden, men den har endnu ikke vist sig nogen steder.
Hej Anette,
der findes ingen auktion fra dig i systemet. Kan du prøve igen og holde nøje udkig efter eventuelle fejlbeskeder, som vises? Det kan være du har glemt at udfylde noget påkrævet felt, og at fejlbeskeden ikke var markeret tydeligt (rødt) endnu.
Da jeg havde oprettet auktionen fik jeg en besked om, at den ville være synlig om 2 minutter. Og siden da er der så ikke sket noget. Jeg prøver igen en anden gang.
Da jeg havde oprettet auktionen fik jeg en besked om, at den ville være synlig om 2 minutter. Og siden da er der så ikke sket noget. Jeg prøver igen en anden gang.
Hej Anette
Det vil være super hvis du gider prøve igen. Claus har rettet en masse og tilføjet lidt gode ting. Så nu burde alt virke.