Hej alle Jeg søger hermed en investor til et landsdækkende projekt inden for dvd branchen. Kort om produktet. Produktet er i de seneste år i Usa vokset med op til 1000 % om året, og i dag har produktet 15% af alt salg af dvder og computer spil i usa. Jeg har fået mulighed for at få eneret i hele skandinavien på dette produkt, mod at jeg skal stille en halv stor sum penge. I første omgang søger jeg en investor der vil være med på sådan en ide som passiv partner, da vi allerede har de erfaringer vi skal bruge inden for feltet og vi har allerede 100 forhånds godkendelser på køb af produktet ved vores kunder. Jeg har taget et indledende kursus i Usa hvor jeg fik en helt masse viden om hvordan det virker, og jeg planlægger at trække den første enhed hjem om 1 mdr så vi kan gennemteste den her i dk. Kapital krav fra investor er omkring 1 mill til opstart og efter det første år skal vi regne med omkring 2-3 mill oven i. ,- og hvis det går bare nogenlunde som i usa kan vi inden 2011 stå for 15 % af alt dvd salg/ udlejning i danmark da vi har en forhånds godkendelse på min 80 enheder fra en stor kunde. Den indledende snak med en investor kan vi tage over et møde, hvor du kan se produktet og få en grundig gennemgang af dette. Diskretion er selvfølge og en nda kontrakt skal underskrives før et evt møde. Ser frem til at høre fra jer. . Og hvis der ikke findes en investor her, hvor skal man så gå hen? |
på udkig efter investor til dvd branchen
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)