Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FOR SVENSKA FORETAG

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Den 1 april 2010 öppnar Ballongbutikken en  filial i Helsingborg i Sverige.

Så nu har även svenska  företag en möjlighet att köpa billiga kvalitets reklamballonger och  maskotar med snabb leverans.

Då Ballongbutikken är väl medveten  om att den svenska kronan för närvarande inte är lika stark som den danska kronan, har www.Ballonbutikken.dk och www.ballongbutik.se nu ett  specialerbjudande till alla svenska företag som handlar av  oss. Erbjudandet innebär att ni betalar det danska beloppet fast i svenska  kronor, och gäller tom 2010-04-01.

1000 stycken reklamballonger med  screentryck i en färg på ena sidan av ballongen kostar 1500 danska kronor + moms för danska kunder, och 1500 svenska kronor + moms för svenska  kunder.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:22

Fedt - tillykke. Way to go :-)

Hvordan fik du oversat siden til svenka?

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:27

Hej Malestrom.

Ja jeg store tumpe jeg har noget farmilie som arbejder sammen med en del Svensker, og de syntes at det er sjovt, det hade jeg ikke lige tænkt på Big Smile

Og de vil også godt hjælpe mig med at oversætte hele min hjemmeside ude at det koster andet ind en god middag.

www.ballongbutik.se

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:32

Upsi - gik da ud fra den var oversat allerede - det havde jeg ikke set den ikke var!

Hehe men det lyder godt. Self. skal den da være på svensk.

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:04

Hej Malestrom.

Ja den bliver en hel hjemmeside på Svensk om ca. 2 uger, og med Svenske priser, jeg skal til Stockholm hele weekenden og arbejde for Disney, det bliver lidt nemmer nå vi åbner den nye afdeling i Sverige til april, så skal man ikke køre den lange vej fra Danmark Smile

www.ballongbutik.se

www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)