Hej, jeg skal bruge en server som kan følgende. Port 80 skal være åben. Port 3030 -> 3039 skal være åben MS SQL database, med adgang til MS SQL entreprise manager Vi skal kunne tillade "anonymous network credential" (hvad det så end er)
Nogen forslag?
Jimmy |
Hej Jimmy
Dine krav er ikke særlige svære at opfylde, de er dog heller ikke ret relevante for at finde den rigtige løsning til dig.
Vi skal vide hvor stor maskinen skal være, hvor meget ram, harddisk og cpu har i behov for, hvor meget trafik forventer i at jeres løsning trækker, og sidst men ikke mindst hvilken version af Windows (sikker 2008) samt hvilken MsSQL i har behov for.
Mit bud er at i skal have en Windows 2008 Webserver, som er langt den billigste og som kan klare de fleste webapplikationers behov.
Alternativt skal i have en almindelig Windows 2008 server med en MSSQL Serverlicens, som samlet set bliver en mellemstor udskrivning i forhold til den underliggende serverhardware.
Men du skal være velkommen til at kontakte mig på mmc@specialhosting.dk eller 41 28 28 08 hvis jeg skal uddybe det lidt.
Dbh
Mikkel