Jeg får alle mine produktbilleder fra min leverandør med hvid baggrund. Den hvide baggrund passer ikke så godt ind i mit design, så derfor vil jeg gerne have lavet den hvide baggrund transparrent.
Jeg kan sagtens finde ud af at fjerne den hvide baggrund i Adobe Photoshop, men da der er over 1.000 billeder, kommer det til at tage meeeeget laaaang tid.
Derfor ville jeg høre, om der er nogen af jer, der ved om man kan lave en automatiseret process som laver den hvide baggrund transparrent, således at jeg bare skal trække alle billederne ind i programmet, og ud kommer et billede uden hvid baggrund?
Jeg har fundet ud af, hvad jeg gjorde galt - jeg havde ikke sat "close" i min action, så photoshop vidste naturligvis ikke, hvad den skulle gøre efter den havde gemt billedet.
Det kører bare perfekt nu.
Du aner ikke hvor mange timers arbejde du lige har sparet mig for - Det er lige til at få tåre i øjne af :-)
Gid jeg havde spurgt til råds her på amino noget før. Jeg har allerede brugt MANGE timer på at fjerne baggrunde. Amino Rules!
Jeg har sendt dig en PM med et gavekort på 200,- til min webshop som mange tak for hjælpen.