Man må jo starte et sted. Prisen er bla. også så lav, fordi jeg skal skaffe kunder. Så kan man jo ikke starte med at tage 5000 kr for en hjemmeside med tilsvarende galleri :)
Skægt nok sad jeg så sent som i aftes og skrev et indlæg på min blog om de her "små hjemmesider", og hvorfor udbyderne af dem måske er en uddøende race.
Jeg har fuld forståelse for at folk byder sig til mægtig billigt, særligt hvis man ingen faste udgifter har, og har anden indkomst ved siden af. Jeg har selv brugt meget tid i stævnen på den galej. Efterhånden viser det sig dog at være en overordentlig dårlig forretning. Ikke mindst fordi du har svært ved at styre hvor meget dine kunder ringer til dig med spørgsmål - supportaftale eller ej - og så kan det være en seriøs belastning for den seriøse iværksætter hvis man har solgt 20 hjemmesider til 1500 stykket.
Mvh Peter
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Sætter en test side op, skriver herinde når den er oppe med link så :)
@Peter
Man kunne jo også kører det over mail, hvor man deler kunderne op i mapper og derved har diverse samtaler med dem osv. i hver eneste mappe og 20 hjemmesider á 1500kr er vel også en slags penge for mig? ;)