Hej alle jeg ønsker at komme i kontakt med en som kan sælge solvarme anlæg.... |
Vil du selv montere eller skal det monteres for dig??
Mvh Kenneth
Hej alle jeg ønsker at komme i kontakt med en som kan sælge solvarme anlæg.... |
Vil du selv montere eller skal det monteres for dig?? Mvh Kenneth |
Hey Kenneth. Det ved jeg pt ikke, kommer lidt an på pris osv |
Hej med dig. Vi vil kunne finde købere, hvis vi opfatter dig som seriøs, produktet har en høj kvalitet / høj virkningsgrad og prisen er rigtig. Skriv en PM med hvilken % avance du vil kunne tilbyde på hhv. dele og arbejdstimer. Vi monterer ikke, så det skal du selv gøre eller få udført af en samarbejdspartner. Venlig hilsen, Christian |
Hey Min gamle mester har en aftale med et firma der levere anlægget og han montere den. Du kan evt. gi ham et kald. 22 25 50 15 Kurt Moustgaard, nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men han dækker et rimelig område omkring midt/syd jylland og har haft nogle hus på fyn, dog jordvarme anlæg. Bare sig du har fået nummeret for mig. Mvh Kenneth |
Hey Christian Har prøvet og sende dig en mail, ved ikk om du har fået den. Men som sagt kan jeg ikke selv endnu montere sådan anlæg endnu, desværre. Men hvis i har nogle anlæg omkring midt/syd jylland, der skal monteres, vil jeg hellere end gerne ta kontakt til en der kunne være interesseret i det. Mvh Kenneth |
Jeg har ikke fået nogen mail. Vi lever ikke af at lave en tilfældig henvisning af en kunde - vi arbejder udelukkende med opsætning af automatiske systemer til kundegenerering. Derfor er det en forudsætning for yderligere indlæg herfra, at mine oprindelige spørgsmål bliver besvaret. Mvh, Christian
|
Hej Jane. Ja det er det :-) |
Hej Kenneth jeg skal prøve at give ham et kald. Solvarme anlæget skal i givet fald monteres i Sønderborg |