Vi er to gutter på 20 og 22 år der læser Datalogi på Københavns Universitet. Vi er erfarne og kyndige web udviklere med erfaring inden for CMS (Content Management System). Et CMS er nærmere betegnet et system hvor man nemt har mulighed for at ændre indholdet på sin hjemmeside. Præcis så nemt, som at redigere i Word.
Vi tilbyder en total CMS løsning på 5000 kr. og udover CMS systemer kan vi også udfører større eller mindre opgaver.
Kontakt os på email-adressen ccwebudvikling@gmail.com for, at få et uforpligtende tilbud.
Jamen hvor skulle jeg vide det fra ;o) ? Jeg regnede med at I brugte et open source som udgangspunkt - I har jo ikke skrevet så meget info. Der er vel ingen grund til at opfinde den dybe tallerken så mange gange (Læs: Der findes jo tonsvis af stadardmoduler til diverse ting).
Har I referencer osv? Har I cvrnr? Er det ifm med en opgave på studiet osv.? Har i adgang til en designer? Hvad med udviklingsmiljø? Har i styr på den tekniske del af seo ifm. udvikling?
Vi har selv udviklet et framework som ligger til bund vores systemer. Vi har CVR nummer og er momsregistrerede. Det er ikke en opgave på studiet. Det er et forsøg på at skabe et levebrød for os. Vi er begge dygtige til Photoshop, men har også kontakter til færdig uddannede designere. Når du siger udviklingsmiljø så er jeg ikke helt sikker på at jeg forstå dig korrekt. Men hvis jeg forstår dig korrekt så er mit svar, PHP, MySQL og Apache. Siderne bliver selvfølgelig SEO optimeret (i forhold til URL fra vores side) men jeg kan forestille mig at vi bare koder CMS'et så man fx selv kan sætte sine keywords og den slags på de sider man laver i CMS'et.
Jeg synes at, taget i betragtning at det er Jer der vil have opgaver, så er det lidt for trægt med info. Ok..i har et cvr....har I en hjemmeside? Har I referencer? Hvor meget erfaring har I hver især? Hvor lang tid har Jeres virksomhed eksisteret? Hvad er Jeres cvr? etc etc.
Hvad med selv at smide den nødvendige info til at starte med, så man ikke skal spørge om alt ? ;o)
Jeg er sikker på at I kan gøre Jer 'lækre' for potentiele kunder og dermed få meget mere respons
Mængden af referencer er lille, da vi begge har arbejdet for et andet hjemmeside firma indtil for ganske nyeligt, og vi kan selvfølgelig ikke skrive referencer på. som vi har lavet for dem. Vi har lige talt sammen om at lave en demo webshop og demo CMS site som vi ligger links op til. Så kan man se niveauet.