Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AFSTEMNING: Hvilken hjemmeside skal vinde 10.000

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak, jo det hjalp med forståelsen.

Jeg syntes personligt, at den er svær, men må den bedste mand vinde.  Yes

Til andre. Husk lige på, at der er ikke lagt op til debat her, men en afstemning. Så har du konstruktiv kritrik, så send tråd ejeren en PB istedet. Det er ikke alle som er lige professionelle på alle område.

Så istedet for at være en "dør stopper", så start med at inspirere folk istedet. Måske vil du kunne lide den ros du vil modtage.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 12:17
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Glenn Kibsgaard:
Så istedet for at være en "dør stopper", så start med at inspirere folk istedet. Måske vil du kunne lide den ros du vil modtage.

Lige præcist, det er meget kloge ord :)
tak for dine indlæg Glenn :)

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:23

Glenn Kibsgaard:

Til andre. Husk lige på, at der er ikke lagt op til debat her, men en afstemning. Så har du konstruktiv kritrik, så send tråd ejeren en PB istedet. Det er ikke alle som er lige professionelle på alle område.

Fantastisk at læse :-) Der er intet bedre end at få ros fra folk, når man fortjener det og konstruktiv kritik når det er nødvendigt!

Dbh. Yngvi

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 12:31

Hej Martin,
Først vil jeg gerne rose din besvarelse her i tråden.. Men jeg undre mig lige over en ting,, Geeked

Du skriver:

Martin:
Jeg syntes dog lidt det er en skam af det er offenlig gjordt hvem der har lavet hvad. Det skulle jo helst ikke blive en hvem er mest populær konkurrence... men i stedet hvem har lavet det bedste design og samtidig sat det op i noget kode som virker.

Det synes jeg er en super indstilling, og det er jo det det handler om, som Yngvi også skriver her i tråden,

men...

Hvis du har den indstilling at det skal handle om hvilken man synes bedst og ikke hvem der står bag, hvordan kan det være at du så i går sendte et nyhedsbrev ud til alle medlemmer af Eyoung.dk, hvor du ikke beder om at de skal vælge den de synes er bedst, men derimod den du bidrager med !,, Folk med interesse kan læse dit nyhedsbrev her ( nyhedsbrevet ) Er det ikke at modsige sig selv ?

Nu har jeg ikke selv det store netværk, som jeg kan sende mails til, så jeg holder mig til at indstilling at folk vælger efter hvilken side din finder bedst..

Men ihvertfald synes jeg det er et godt bidrag du kommer med, og jeg glæder mig til at følge konkurrencen de næste 7 dage :)

De bedste hilsner:
Lasse Vesterskov

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 12:32

lassevesterskov:

Hej Martin,
Først vil jeg gerne rose din besvarelse her i tråden.. Men jeg undre mig lige over en ting,, Geeked

Du skriver:

Martin:
Jeg syntes dog lidt det er en skam af det er offenlig gjordt hvem der har lavet hvad. Det skulle jo helst ikke blive en hvem er mest populær konkurrence... men i stedet hvem har lavet det bedste design og samtidig sat det op i noget kode som virker.

Det synes jeg er en super indstilling, og det er jo det det handler om, som Yngvi også skriver her i tråden,

men...

Hvis du har den indstilling at det skal handle om hvilken man synes bedst og ikke hvem der står bag, hvordan kan det være at du så i går sendte et nyhedsbrev ud til alle medlemmer af Eyoung.dk, hvor du ikke beder om at de skal vælge den de synes er bedst, men derimod den du bidrager med !,, Folk med interesse kan læse dit nyhedsbrev her. Er det ikke at modsige sig selv ?

Jo Lasse helt sikkert, men når det alligevel blev offenlig gjordt hvem der havde lavet hvad, så tænkte jeg at jeg lige så godt kunne bruge mit netværk da det ikke længere 100% afhang af hvem der havde lavet det bedste. Så jo det er ikke pænt af mig. Men kom ikke og sig du ikke har fået nogle venner til at stemme på dig Smile. Sådan er det jo i konkurrencer og de er jo alle sammen Amino brugere på eYoung. Så ja jeg udnyttede det lidt. Men kan fortælle dig at selvom jeg opfordrede til at stemme på mig, så er det langt fra alle der har gjordt det, da jeg så ville have over 80 stemmer på mig nu.

Men når det så er sagt tror jeg næppe at hverken dit eller mit netværk kan måle sig med den samlede stemmekraft her på Amino.

Held og lykke Lasse

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 12:47

Martin:
Så jo det er ikke pænt af mig.

Men alle knep gælder jo :),, derfor bliver jeg også nød til at gøre lidt modstand, når jeg ikke  har sådanne muligheder :)

Jeg kan se du har sat kode på dit nyhedsbrev nu, det synes jeg er fair nok, (det gik hurtigt, ihvertfald :) )

Men jeg nåede lige at tage nogle hurtige screemshots af det, så hvis der er nogle der stadig er interesseret i at læse det, kan det læses her,

http://www.vesterskov-media.dk/eyoung.dk2.jpg
http://www.vesterskov-media.dk/eyoung.dk1.jpg

[ det er ikke helt så tydeligt, så ZOOM knappen skal måske tages i brug :)

Forsat god weekend :)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 12:53
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 3 person

Jeg valgte at flytte det så kun medlemmer der er logget ind kan se det. Da det kun er til dem.

Vil gøre dig opmærksom på at du ikke har lov til at distribuere et nyhedsbrev eller indhold skrevet på eYoung.dk  (ophavsretsloven)

Selvom det også indeholder informationer om denne afstemning. Jeg har også via PM bedt dig om at fjerne det.

Jeg distribuere jo heller ikke dine interne venne beskeder til hele verden.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 13:02

Det har været offentligt siden i går, hvor alle kunne se det, så derfor må jeg gerne distibuere det..
eyoung er stadig kilden til det :),..

Men jeg synes ikke vi skal diskuterer,
lad os lukke selve samtalen, så Amino'erne kan stemme i fred.

Det er jo kun en konkurrence :)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 13:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lad os tage den over PM

Selvom du nu tydeligvis har ødelagt afstemningstråden.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 13:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin:
Selvom du nu tydeligvis har ødelagt afstemningstråden.

Har jeg ødelagt den ?

Argumenter venligst for dine meninger ?

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)