Hej med-aminoer Sælger du børnetøj? Ventetøj? Eller måske andre produkter til småbørnsfamilier? Så prøv at læse resten - jeg tror sgu vi kan få et fornuftigt samarbejde! Vi er primo november klar til at lancere vores nyeste produktgruppe. Det er et produkter, der er aldeles konkurrencedygtigt rent prismæssigt, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Det er en varegruppe der vinder i popularitet - især hos børnefamilierne. Vi tilbyder at sælge vores nye produkter som dropshipping. Dvs. du/i annoncerer for produkterne på jeres hjemmeside, og når der kommer en ordre, så sender du blot os en email, så klarer vi resten. Du har altså ingen omkostninger, og bærer ingen riskiko, for eventuelle reklamationer - dem klarer vi selvfølgelig også. Vores nye produkter er 2 versioner af ladcykler. Vi får en elektrisk version og en med rugbrødsmotor. Se billederne her: Model 1: Den velkentde ladcykel - måske kender du allerede de andre varemærker som Nihola, Christania cyklen etc? Hvad er ulempen ved disse cykler?? PRISEN! Vores ladcykler ligger på den rigtige side af 10.000! Dette bliver formentligt vores flagskib. En elektrisk udgave af en ladcykel. Hvad tror du den største ulempe er ved en ladcykel, fyldt med børn, indkøb og de danske cykelstier der altid har modvind?? Det er selvfølgelig vægten. Jo tungere cyklen er jo hårdere er den at træde. DK's billigste For at gøre produkterne ekstra attraktive, så har vi valgt at køre en ALL Inclusive strategi. Dvs. hvor du hos andre forhandlere skal betale ekstra for sæder i cyklen, ekstra for regnslag, ekstra for cykellås, ekstra for dit og ekstra for dat - ja så får man det hele samlet hos os - uden ekstra beregning. Hvem Er Målgruppen? Derfor vil vi gerne i kontakt med forretninger der sælger til netop denne målgruppe. Pu ha - det blev et langt indlæg, men jeg synes virkelig at vi her har en mulighed for at hjælpe hinanden på en måde så vi alle bliver glade. Både jer, os og jeres kunder! Kontakt mig gerne på morten@aaimport.dk - eller spørg her i tråden, og lad os se om vi kan hjælpe hinanden. Ha´ en fortsat pragtfuld dag Hilsen Morten
|
Sælger du til småbørnsfamilier? Her et godt dropshipping produkt.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)