Dette har egentlig irriteret mig længe så nu vil jeg da lige høre hvad i andre mener. Når man sidder og kigger de forskellige indlæg igennem på Amino sker det med meget jævne mellemrum, at man støder på et link der ser interessant ud og lige skal en tur forbi. Det er både i folks signaturer og i indlæg generelt.. Det irriterer mig dog rimelig meget, at linket ikke som standard åbner i et nyt vindue. Hvis linket viser sig at være interessant ender man lige pludselig mange mage tilbagekliks væk fra Amino. Jeg ved godt jeg kan højreklikke og vælge åbn link i nyt vindue, men vanens magt er sgu stor. |
Links på Amino
|
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
Et tip i forbindelse med både IE og Firefox er at i kan holde shift nede mens i klikker på linket, hvorefter det vil åbne i et nyt vindue. |
![]() |
|
|
Det er en kendt problematik og ca. halvdelen vil det ene og den anden det andet. Derfor bliver det som det der. Dbh Martin |
Vælger man at sige links skal åbne i et nyt vindue, er folk tvunget til det. |
...der er sq da en bette diplomat gemt i dig ![]() |
Nu vi er ved at brokke os :-) Det irriterer mig at når man vil svare på et indlæg så skal man scrolle op for at komme til at skrive sit svar. men der er måske også en logisk forklaring på det. |
mvh Bent