Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links på Amino

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette har egentlig irriteret mig længe så nu vil jeg da lige høre hvad i andre mener.

 

Når man sidder og kigger de forskellige indlæg igennem på Amino sker det med meget jævne mellemrum, at man støder på et link der ser interessant ud og lige skal en tur forbi.

Det er både i folks signaturer og i indlæg generelt.. Det irriterer mig dog rimelig meget, at linket ikke som standard åbner i et nyt vindue.

Hvis linket viser sig at være interessant ender man lige pludselig mange mage tilbagekliks væk fra Amino.

 

Jeg ved godt jeg kan højreklikke og vælge åbn link i nyt vindue, men vanens magt er sgu stor.

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Har tænkt det samme mange gange...

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ser dem som regel via tabs i Firefox, hvor det blot kræver et klik på musens scroll-knap, og er generelt ikke meget for at tvinge links til at blive åbnet i et nyt vindue, jeg mener det er brugerens eget valg.
Et tip i forbindelse med både IE og Firefox er at i kan holde shift nede mens i klikker på linket, hvorefter det vil åbne i et nyt vindue.
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare hold CTRL nede når du klikker på linket, og voila - så er det ude af verden






Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
At holde ctrl nede åbner så vidt jeg ved ikke et nyt vindue i IE, og i Firefox er det genvejen til en tab - det er shift der skal bruges til nye vinduer.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har været oppe og vende før, hvor jeg mener at kunne huske Martin Thorborg udtale at der er 110% med vilje fordi han mener det er sådan de fleste ønsker det.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er en kendt problematik og ca. halvdelen vil det ene og den anden det andet.

Derfor bliver det som det der.

Dbh Martin

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan jo også vende den om og sige på måden det er nu har folk selv valget om de vil blive i det samme vindue eller åbne nyt.

Vælger man at sige links skal åbne i et nyt vindue, er folk tvunget til det.
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-09-2006 17:19:24
Forfatter: Martin Tygsen
Man kan jo også vende den om og sige på måden det er nu har folk selv valget om de vil blive i det samme vindue eller åbne nyt.
Vælger man at sige links skal åbne i et nyt vindue, er folk tvunget til det.


...der er sq da en bette diplomat gemt i dig

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu vi er ved at brokke os :-)

Det irriterer mig at når man vil svare på et indlæg så skal man scrolle op for at komme til at skrive sit svar.

men der er måske også en logisk forklaring på det.

 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)