Hej venner, Jeg laver jo selv hjemmesider, men jeg søger nu en leverandør af en hjemmeside til en kunde jeg desværre ikke selv kan servicere på grund af en interessekonflikt. Der er tale om min kones arbejdsgiver ;-) Når jeg nu ikke selv kan varetage opgaven tænkte jeg "Amino!"! Virksomheden hun arbejder for er beliggende på sydøst-sjælland, hvorfor der foretrækkes en leverandør der ikke ligger alt for langt herfra. Det er vigtigt for virksomheden at den virksomhed der skal stå for hjemmesiden ligger i "mødeafstand" fra deres adresse. Det der søges er en flot designet hjemmeside med tilhørende CMS. Det er vigtig at de selv kan ændre alle aspekter af hjemmesiden uden at skulle kunne noget som helst teknisk. Selve hjemmesiden vil bestå af en forside, hvorfra der skal linkes til nyheder, og 5-10 faste undersider. Det betragtes som en selvfølge at det benyttede system er SEO-venligt, og at de selv har mulighed for at redigere title-tags, meta-beskrivelser m.m. Og så kommer vi til budgettet. Ovennævnte ønskes leveret for maksimalt 10.000 kroner. Bud på opgaven/forespørgsel om mere info bedes sendt direkte til mig på peteragholmstrand@hotmail.com, så skal jeg nok videreformidle kontakten. Efterhånden som buddene kommer ind kontakter virksomheden selv dem der kunne være interessante at arbejde videre med. Jeg ser frem til en række spændende tilbud. Mvh |
Hej Peter
Vi har en god løsning til blot 2500 + moms, lidt mere hvis der skal være mere end 3 undersider som du skriver. Med 10 menupunkter er prisen ca. 4000. Hertil kan købes moduler som nyhedsbrev, password beskyttelse af menupunkt, billedgalleri og meget mere.
Men kig på www.simpelside.dk og har du spørgsmål er det bare at skrive til os fra hjemmesiden, så svarer vi dig lynhurtigt:-)
Jeg sender dig også lige en mail.