Nu ved jeg ikke hvem webudbyderen er :-), men hvis deres server er sat fejlagtigt op, kan det godt lade sig gøre at du kan overskrive de andre kunders filer - og omvendt. Dog må jeg indrømme at det tyder på at de er kommet ind den vej.
Du må have fat i en backup af filerne. Men generelt så er det meget svært at svare på noget, der er så ukonkret beskrevet.
Næh nej! Skylden er deres egen, at køre Webshop fra et shared hostingsystem burde få alarmklokker til at ringe alle steder.Løsningen er at bestille en rigtig server og få genetableret backup.
Hvorfor taler du til folk i en så nedladende og kedelig tone? Det er sgu' da til at brække sig over! Du har også gjort det i mange andre indlæg og jeg forstår virkeligt ikke din hensigt.
Det er nemt nok, du kontakter din systemansvarlige som iværksætter den plan i har vedtaget til at håndtere den slags situationer.
Business IT Continuity sagt på jævnt dansk.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn