Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør vi galt?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg kan godt forstå, at I ikke opnår den indtægt som I ønsker.

Som potentiel kunde, så oplever jeg ingen forskel på, om jeg køber tasken i Bilka eller hos jer.

Det jeg mener er, at det opleves som om I ikke har gennemtænkt jeres eksistensgrundlag.

Jeg vil forslå, at I tænker i nichemarked, da I umiddelbart konkurrere med Bilka og større sports detailhandlere.

Her er der nogle essentielle spørgsmål som måske kan hjælpe jer i den retning.

Idégrundlag

Idégrundlaget er en beskrivelse af virksomheden, set fra de lidt høje luftlag.

Idégrundlaget skal bruges til at give dig og dine rådgivere en præcis beskrivelse af kernen i din virksomhedsidé. Hvad er det din virksomhed giver dine omgivelser?

Virksomhedens idé/eksistensberettigelse:

Virksomhedens forretningsgrundlag – hvad skal du tjener penge på ?

Hvordan skal virksomheden opfattes af kunden ?

Hvilken rolle skal virksomheden spille over for kunden ?

/Glenn

Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:37

Hej Glenn,

Jeg forstår godt hvad du mener.
Faktisk var grund-ideen at vi ville lave en butik, der netop tilbyder tasker i en anden kvalitet end den man typisk finder i Bilka. Desuden ville vi gerne have nogle produkter, der er lidt anderledes end dem man finder ude i butikkerne.
Derfor har vi også satset en del på norske Xtention og belgiske Jokapi.

Jeg kan godt se at det ikke fremgår særligt tydligt af vores web som den er nu. Og jeg indrømmer også gerne at vi har bevæget os en del væk fra grund-ideen og i stedet er prøvet at gå ind på f.eks. skoletaske markedet som vi ved (og også kan se på de konverteringer vi trods alt får) er noget bredere end sportstasker. Det er også derfor vi er begyndt med J-world taskerne, som appelere mere til de unges stil end til den praktiske sportsudøver.

Det har været med til at øge salget,  trods alt.

Alligevel tror jeg nok du har ganske ret i at vi skal re-vurdere vores koncept og forretningsgrundlag.

Tak for input.
:o)

Hilsen Kim

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 02:15

Jeg synes hjemmesiden ser enormt uprofessionel ud. Det lyder måske grovt, men den ser lidt faldefærdig ud. Grafikken/layoutet er ikke flot, og billederne af produkterne er heller ikke i top. Hjemmesiden virker også uoverskueligt, og der er ikke rigtigt noget der er iøjefaldende fra start og som overbeviser mig om at tjekke jeres produkter ud. Som andre har sagt så ville "fri fragt ved køb over xx kr" eller noget i den stil være en god start. Men få lavet jeres design om og optimeret billederne og tekst rundt omkring.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:38

Til Simon:

Tak for din vurdering. Vi vil helt sikkert gøre noget ved designet og tænker også at gøre noget ved fragten. Vi har faktisk i en periode på 2 månder kørt med fri fragt på alle køb, men kunne ikke spore nogen forskel i salget. Måske fordi det kun fremgik af forsiden og når man kom til betallingssiden.
Det skal nok fremgå mere tydligt af top-bannert eller i side menuen, som alttid er synlig. Vi kan se at langt de fleste besøgende kommer direkte ind på en af produkt siderne og aldrig ser forsiden.

Vi håber at kunne præsentere et nyt opdateret design og indhold i starten af november, så den kan være klar inden jule-handlen starter.

Hilsen Kim Fabricius

Sportstasker.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)