Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg bruge navnet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Først og fremmest, det her er jo et fantastisk sted!

Jeg overvejer at opstarte et eventbureau, men er i tvivl om jeg må bruge navnet WorldWide Events. Jeg har været lidt rundt på nettet for at se om det er brugt af andre eventbureauer, men det ser ikke sådan ud. Det ser heller ikke ud til at der er patent på navnet. Er der nogen der ved lidt mere om hvor jeg skal søge?

Mange hilsner

Vibeke

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 11:52
Hvis du kun vil bruge navnet i Danmark kan du hutigt få svar på Patent og varemærkestyrelsens side på dkpto.dk

Held og lykke med din nye forretning, og velkommen på Amino.

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 14:35
Dato: 21-09-2006 11:22:12 Forfatter:Vibeke
Hejsa,

Først og fremmest, det her er jo et fantastisk sted!

Jeg overvejer at opstarte et eventbureau, men er i tvivl om jeg må bruge navnet WorldWide Events. Jeg har været lidt rundt på nettet for at se om det er brugt af andre eventbureauer, men det ser ikke sådan ud. Det ser heller ikke ud til at der er patent på navnet. Er der nogen der ved lidt mere om hvor jeg skal søge?

Mange hilsner

Vibeke

Kære Vibeke,

Det er muligt du skal betale et gebyr for en varemærkesøgning - og måske kan det være at du istedet skal vælge en egentlig varemærkeregistrering pris ca 2.500. Denne gælder stort set overalt i verden i 10 år ad gangen. Brug linket til Patent- og Varemærkestyrelsen fra Christian.

Med venlig hilsen

Lars C

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)