Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor + Medarbejdere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har i en anden tråd forsøgt at finde en egnet partner til en ide - Desværre uden held.

Derfor har jeg nu valgt at gå en anden vej og søger derfor nu:

-Investor der er interesseret i en inovativ internet løsning der kan bruges globalt. Målet er 2 mil. brugere indenfor 1-2 år. Søges: Viden og kapital.

Medarbejdere:

Kompetente web-udviklere, programmører eller personer der har erfaring med drift, design osv. vedr. internetportaler Alá Dating.dk eller Zub.dk

Ser frem til at høre fra jer. :)

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:04
Hej Admire

Jeg tænker på, at når du søger medarbejdere og investorer, så synes jeg, at du skal skrive noget om, hvad man får ud af at søge.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 13:05
Kapitalbehov?
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 13:33
Hej Rikke,

Det har du helt ret i.

Jeg forventer at mit projekt bliver noget der minder om Youtube.com, Podcast, hosting i en sammensmeltning, men samtidigt noget helt nyt som endnu ikke er på nettet.

Så det man generelt som Investor og medarbejder kan forvente er at man får mulighed for at deltage i et super innovativt projekt, hvor man får stor medindflydelse og stor grad af frihed. Det forventes at kommende medarbejdere kan biddrage aktivt til udvikling af projektet. Mulighederne for udvidelse af det oprindelige projekt er næsten endeløse. Der vil blive udvidet når markedet er modent til det, men fælles for det hele er at projektet vil være på forkant med udviklingen både i starten og i fremtiden.

Til en evt. investor vil initiel kapitalbehov ligge på omkring 1.000.000 kr.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:53
Hej Admire,

Jeg vil anbefale dig at skrive en MEGET grundig forretningsplan, som beskriver alle aspekter af projektet. Denne forretningsplan skal du bruge som værktøj til at få investorer i dialog. Når du skriver: "Jeg forventer at mit projekt bliver noget der minder..." - lyder det absolut ikke som om projektet er tænkt 100% igennem.

Jeg tror også at du er for optimistisk mht. dit kapitalbehov. Hvis der både skal ansættes dygtige programmører, og markedsføres vidt og bredt, kommer man ikke langt for 1M. Din ambition mht. antallet af brugere kan meget vel være realistisk, men hvordan vil du tiltrække dem?

Hvad gør du iøvrigt hvis den/de rigtige medarbejder(e) melder sig før investoren? Kan du af egen lomme finansierer deres løn?

Jeg synes at der er flere spørgsmål end svar i dine indlæg....

mvh Carsten
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 14:03
Hej Carsten,

Mange tak for indlægget og de inputs du skriver. Jeg er i skrivende stund igang med at udfærdige en forretningsplan for projektet. Men har lavet indlægget fordi det er ret afgørende af blive first-mover på dette område.

En evt. investor/partner vil blive inddraget i den endelig plan, hvorfor jeg håber at kunne finde en som vil deltage aktivt i projektet og give råd og sparring.

Mht. Markedsføring arbejder jeg med et par ideer, men først og fremmest vil det blive via banner reklamer på diverse websites produktet vil blive markedsført fordi det henvender sig kun til brugere af nettet.

Jeg har ikke erfaring med start af denne type projekt, men jeg har en ide som jeg ved kan blive til noget stort og det er det der driver værket. :)

Fra Hobro
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:23
Hej Admire !

Det lyder som et rigtig godt projekt du har gang i der - rent faktisk minder det uhyrlig meget om en idé (eller nærmere flere af slagsen) jeg selv har pønset lidt på. Men jeg er aldrig kommet videre med det, af samme årsag som at jeg nok ikke kan være dig til megen gavn; jeg har ingen penge til investering og jeg kan ikke ret meget hvad angår programmering og den slags (er dog ved at prøve at lære det). Jeg er bare fuld af idéer og dem bliver man jo ikke rig af alene. Men jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke med projektet, det er bestemt noget der er værd at arbejde videre med - der er meget stort potentiale i det hvis man gør det rigtigt.

Mvh Thoft

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)