Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil kebab vogn/cykel?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 Kære Aminoer,

Jeg vil gerne have noget positiv og/eller negativ respons på nedenstående forretningside som jeg gerne vil starte op til foråret 2010.

Jeg vil købe en eller flere håndskubbne/mobile kebabvogne fra enten USA eller Tyskland. Ideen er så at opstille disse vogne centrale steder i københavn s-stationer, metro strøget osv og desuden skal den også køre fredag og lørdag nat.

Den skal køre til store arangementer fodboldkampe, festivaler osv.

Tilladelse til omførsel,tilladelse fødevareregion og en medarbejder er næsten  garanteret.

Hvad synes I om ideen????

Vile I selv købe kebab fra sådan en vogn København, lidt i stil med mandelbrænder manden bare kebab istedet.

Kom frem med Jeres tanker vedr. ideen

 

 

 

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en utroligt spændende ide. Den skal jeg helt sikkert benytte mig af når du får det op og køre:-) Hvis dine tilladelser kommer i orden skal det nok blive en fin forretning hvis du sætter prisen rigtigt. Sørg desuden for at tilbyde en menu med en sodavand til når du nu er igang:-) og hav evt. nogle varmeposer i vognen så folk kan tage en ekstra med hjem, det gør man jo tit hvis kæresten sidder der hjemme og venter på aftensmad:-)

 

God vind her fra.:-)

 

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja da.

Go for it :)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en rigtig fin ide :-)  

Hvordan mon sådan en salgsvogn ser ud.. tænker om det
er i stil med de rullende hamburger vogne fra London :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan huske noget om at det er tilladt (uden speciel tilladelse) at sælge og dele mad ud. Det skal bare være mad. Jeg er dog ikke 100% sikker, men jeg kan huske at Københavns Kommune var meget flinke da jeg ringede med alle mine spørgsmål.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Malte Hvid:

Hej

Jeg kan huske noget om at det er tilladt (uden speciel tilladelse) at sælge og dele mad ud. Det skal bare være mad. Jeg er dog ikke 100% sikker, men jeg kan huske at Københavns Kommune var meget flinke da jeg ringede med alle mine spørgsmål.

Hvis det er rigtigt, så kan du da tjene kassen ved at få en masse vogne ind på strøget og andre gågader, samt til div. events og markeder!!

Se bare hvor mange vandvogne der er på strøget.......

Hilsen Morten

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 Jeg er glad for at høre Jeres positive tilbagemeldinger vedr. min ide, men er der slet ingen kritik punkter, f.eks. hvorfor ville I heller købe Jeres kebab ude ved en vogn, når der er så mange andre spisesteder/kebabforretninger.

Hvad mener I om prissætningen, skal det være lidt billigere end butikkerne??

Andre bemærkninger positivt/negativt ?  

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener ikke du skal satse på prisen, jeg mener mere du skal konkurrere på kvaliteten og smagen, jeg får en drøn kedelig kebab 3 ud af 4 gange jeg endelig køber en.

Hos mange af mine venner har jeg prøvet deres hjemmelavet og det smager himmelsk, eventuel før opstart få nogle forskellige opskrifter og afprøv det på forskellige personer på gaden, stil en smagsprøve disk op eller lign.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også at du burde satse på kvalitet, desværre koster kvalitetssharwarma og jeg tror ikke der er et marked for det, på gaden (men jeg kunne jo tage fejl). Jeg ville personligt ALDRIG købe såkaldt kebab, hvis det er sådan en standard affaldskødsrulle du kommer op med. Til gengæld tror jeg at det er der, de fleste penge ligger, for i DK virker det som om at de fleste er totalt ligeglade med kvaliteten, og mange foretrækker endda affaldskøddet.

En anden hygiejne ting er, at det måske er ulovligt (og uhygiejnisk) at have sådan en rulle hængende udenfor (regn, sne, blade osv). Findes der egentlig en vogn, som er opfundet til formålet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Malte Hvid:

Hej

Jeg kan huske noget om at det er tilladt (uden speciel tilladelse) at sælge og dele mad ud. Det skal bare være mad. Jeg er dog ikke 100% sikker, men jeg kan huske at Københavns Kommune var meget flinke da jeg ringede med alle mine spørgsmål.

Hvis det er rigtigt, så kan du da tjene kassen ved at få en masse vogne ind på strøget og andre gågader, samt til div. events og markeder!!

Se bare hvor mange vandvogne der er på strøget.......

Hilsen Morten

Der kom en reklame for komunen rundt for en måneds tid siden, og der stod at man havde åbnet for gadesalg, så længe det var mad/drikke og man havde en tilladelse. Dem, der står på strøget med vand er hvist ikke helt lovlige :o)

 

Dentyrkiskeapmøller-om 4år:

Jeg er glad for at høre Jeres positive tilbagemeldinger vedr. min ide, men er der slet ingen kritik punkter, f.eks. hvorfor ville I heller købe Jeres kebab ude ved en vogn, når der er så mange andre spisesteder/kebabforretninger.

Hvad mener I om prissætningen, skal det være lidt billigere end butikkerne??

Andre bemærkninger positivt/negativt ? 

Synes det lyder som en kanon ide, men det kræver jo at du får nogle fede steder at stå - må du frit bestemme, hvor du stiller dig? Som f.eks. på Rådhuspladsen torsdag-lørdag, eller er der regler for det? Hvis der ikke er regler, tror jeg du har et kæmpe potentiale for at hive nogle af pølsemændene, 7-11s og McDs/BurgerKings/KFCs nattekunder. Specielt fordi kebab jo smager langt bedre end de andre tre typer nattemad.

Ville vælge en vogn fremfor butik, hvis kebaben fra vognen i højere grad er lavet til at jeg kan spise den gående på vej hjem fra byen eller på vej et sted hen. Har faktisk ikke spist en eneste kebab siden jeg kom tilbage til Danmark i april, og det er primært fordi jeg ikke gider have dressing ud over det hele eller sidde inde i butikken.

Held og lykke, jeg er helt sikkert kunde ved 5-tiden, når Mojos lukker, hvis du står inde omkring Rådhuspladsen.

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)