Kære alle Aminoer, Nu håber jeg ikke at jeg har lokket jer herind under falske forudsætninger eller er i strid med aminoregler. Jeg vil bare takke en rutineret Amino i denne tråd fordi han har fortjent at blive nævnt. Det er god stil at kreditere -og huske at gøre det - en person, der hjælper. Jeg skriver om Niels Henriksen (tror nok det er korrekt stavet), der har taget sig tid til at kigge min nye hjemmeside igennem og lave nogle ændringer, der gør den spiseligt for Google og andre søgemaskiner(jep, har lært noget at være herinde!). Det korte af det mega-lange er, at webfyren,der lavede min hjemmeside, ikke tilnærmelsesvis har lavet en brugbar hjemmeside. Andre amino-eksperter kan vouche for min påstand. Mens frustationen og håbløsheden var ved at tage overhånd, (og nogle ører fattigere) havde Niels Henriksen i et snuptag kørt hjemmesiden igfennem og prøvet at redde den lidt med nogle ændringer. Tilgiv min uvidenhed inden for feltet -Niels lavede sandsynligvis meget mere! Nu er min hjemmesiden på www.NgWen.com glad igen - takket være Niels. Hvorfor hidkalder jeg så både de gamle og nye Aminoer? Jo, jeg vil gerne sige til de gamle Aminoer, at hvor er det fedt og helt usandsynligt vildt at I gider atdele jeres viden og hjælpe novicerne videre. Det skal I i hvert fald have at vide! Til de nye vil jeg gerne sige at det er et fantastisk forum fuld af energi og velmenende sjæle, I kan trygt lade jer inspirere! Dette er ingen reklame - man kan se påmin profil og aktivitet at jeg er ganske ny. Ikke min mening at ødelægge forretning for andre med dette indlæg. Ha en fortsat god aften - det har jeg! mvh
|
fint initiativ, men bliver altid glad over at se at der er nogen der har fået noget ud af at være her, og at nogen har kunne hjælpe til stor tilfredshed :)
så måske lidt forsinket, men velkommen til og en fin side du har, med nogle meget spændende ting på :)